  • Data: 2020-05-26 13:34:25
    Temat: Re: Android, konkretny powod niedostepnosci aplikacji
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nic. Dla mnie szkoda życia.
    Kupuję telefony poniżej 500 zł.
    Nie ma takiego który spełniałby moje wymagania nawet za 3 tysie.
    Musiałem się z tym pogodzić.
    Poważne potrzebne rzeczy robię na windowsie ale nie W10 oczywiście.
    Androida traktuję jako zabawkę która ewentualnie służy jako odtwarzacz
    muzyki i nawigację. jak mam wysłać meila czy przeglądać www to aż mnie
    wzdryga.
    Zmień telefon. Poważnie będzie zdrowiej, taniej i szybciej ;-)

    Ech... Gdyby tak dało się ożywić Lumię1020 ;-(