  • Data: 2022-10-11 17:24:59
    Temat: Re: [Ankieta] Czemu jeździsz tak wolno?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/10/2022 16:58, Akarm wrote:
    > Japończycy chyba całkiem poważnie podchodzą do tematu:
    > https://www.youtube.com/watch?v=jZr-0JzDf_Y

    No to dalej nie jest normalne auto wodorowe, tylko jakiś koncept kiedys
    gdziestam. BMW czegoś takiego nie próbował? Z tego co mówią, wodór słabo
    działa ze spalinowymi bo się za łatwo zapala. Skończy się to silnikiem z
    40 czujnikami więcej, co nowoczesny diesel mnożąc awayjnośc x10.

    To ja już wole ogniwo.