  • 11. Data: 2009-02-05 20:51:06
    Temat: Re: Aplikacja korzystająca z IndySoap - problemy na Opteronie
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > A nacisnalem przeciez Delete.

    Teraz to juz sie nie liczy ;)

    Sebastian S.

  • 12. Data: 2009-02-06 09:53:41
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Czy da się problem z uruchomieniem na Opteronie rozwiązać używając
    > specjalnych opcji kompilatora? A może zmiana ustawień OS? Sprawdzałem
    > DEP, na obu systemach jest ustawione prawidlowo. Może jakieś ustawienia
    > w policy komputera?

    A teraz jeszcze raz, po polsku. Co sie wlasciwie zepsulo ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-02-06 11:20:29
    Od: n...@s...com

    On Fri, 06 Feb 2009 10:53:41 +0100, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >A teraz jeszcze raz, po polsku. Co sie wlasciwie zepsulo ?

    kompóter.

    ciesze sie ze moglem pomoc.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 14. Data: 2009-02-06 11:37:28
    Temat: Re: Aplikacja korzystajšca z IndySoap - problemy na Opteronie
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    n...@s...com pisze:

    > kompóter.

    ten od wytrysku czy ten od zaplonu ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 15. Data: 2009-02-06 12:18:33
    Od: n...@s...com

    On Fri, 06 Feb 2009 12:37:28 +0100, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >ten od wytrysku czy ten od zaplonu ?

    Ten od wlaczania neonkow, ksenonkow i zmiany swiecenie chromkow.

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2009-02-06 17:57:15
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ten od wlaczania neonkow, ksenonkow i zmiany swiecenie chromkow.
    Kurcze, 3 razy czytalem i ciagle mi wychodzilo chomikow.... Mozna do
    chomika zainstalowac Opterona i wtrysk/zaplon?
    --
    Qlfon, Kraków

  • 17. Data: 2009-02-06 18:18:09
    Od: Arni <a...@n...spam.org>

    Qlfon pisze:

    > Kurcze, 3 razy czytalem i ciagle mi wychodzilo chomikow.... Mozna do
    > chomika zainstalowac Opterona i wtrysk/zaplon?

    z chomikami to radze uważac, pękają podobno.
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/searc
    h?group=pl.rec.motocykle&q=chomik&qt_g=Przeszukuj+t%
    C4%99+grup%C4%99

    --
    Sławomir Żurawski - Arni
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 18. Data: 2009-02-07 17:44:53
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Arni pisze:

    > z chomikami to radze uważac, pękają podobno.
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/searc
    h?group=pl.rec.motocykle&q=chomik&qt_g=Przeszukuj+t%
    C4%99+grup%C4%99

    to juz nieaktualne. teraz pękają głównie nastolatki z anoreksją , czyli
    jakieś 95 % kandytatek na parterki/żony motocyklistów.
    w koncu takie lekkie idealne są na moto...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 19. Data: 2009-02-07 20:21:09
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    piomay pisze:
    ...>8
    > to juz nieaktualne. teraz pękają głównie nastolatki z anoreksją , > >
    > czyli jakieś 95 % kandytatek na parterki/żony motocyklistów.
    > w koncu takie lekkie idealne są na moto...

    Zartujesz?
    Takie chuchro latwo zdmuchnie jak szybciej pojedziesz a i sprzeta Ci nie
    podniesie do wymiany kola (jak nie masz centralki) :(
    :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 20. Data: 2009-02-07 22:45:45
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Sir Piernik pisze:
> [...]
    > Takie chuchro latwo zdmuchnie jak szybciej pojedziesz a i sprzeta Ci nie
    > podniesie do wymiany kola (jak nie masz centralki) :(

    Alesz.. Pierniku drogi ja sie z Toba calkowicie zgadzam, ja tylko tak
    (na marginesie) zauazylem jak zmieniaja sie pokolenia i wazne dla nich
    rzeczy :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl