  • Data: 2010-03-15 09:44:41
    Temat: Re: Assembler
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki darmowy kompilator assemblera pod win32 polecacie dla początkującego?
    >
    > pozdr
    > inst4nce

    napisz sobie swój: -
    ja mam zamiar napisac kompilator swojego uproszczonego wzgledem x86
    ale bardziej eleganckiego asma - ktory by sie kompilowal do .exe

    najwiekszy chyba problem to jak uzyskac samą 'otoczkę' 'formę'
    execa pod windą tj jak wygenerowac program.exe realizujacy
    np dziesiec nop'ów

    nop
    nop
    nop
    nop
    nop
    nop
    nop
    nop
    nop
    nop

    jak to wrzucic do exe ? jak wygenerowac exe z takim kodem - ktos wie?