  • Data: 2010-03-24 08:01:45
    Temat: Re: Assembler
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie implementowałem strcat. :) Ale z różnych względów uważam, że
    > wersja SSE nie dałaby dużego przyspieszenia.

    ostatnio miezylem (pisalem o tym w watku na pl.comp.lang.c)
    strcopy na swoim starym pentium4 (2.4GHz) i biblioteczne wyszlo
    mi ok 100 nanosekund naopisane z reki w petli for

    strcpy(tab, "xyz1234");

    wynik: ok 110000 / 110 ns

    wlasne

    void strcpy__(char* a, char* b)
    {
    for(int i=0;;i++)
    {
    a[i]=b[i];
    if(b[i]==0) break;
    }
    }

    for(int i=0;i<1000;i++)
    strcpy__(tab, "xyz1234");

    wynik: ok 37000 / 37 ns - trzy razy szybciej(!)

    37 ns

    czyli top jest tak mw 100 cykli - w sse2 powinno byc chyba
    co najmniej ze 3x szybciej