-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Audi A6 - problem z akumulatorem.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1t489bujzm8up$.awanw4tmd2ca$.dlg@40tude.net>
Date: Mon, 6 Apr 2015 18:52:15 +0200
Message-ID: <2yhzsakfp4jl.1cs4rigqevhnb$.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1428335537 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8386 89.77.179.152:58657
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559428
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 6 Apr 2015 16:15:21 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
> Witam
> Audi A6 4F 2,7 diesel, rocznik 2005. Syn się skarży że czasem (a
> zwłaszcza w czasie deszczowej pogody) zdarza mu się nie odpalić maszyny
> z powodu padu alumulatora. Aku ma niecałe 2 lata. Dziś zmierzyliśmy
> napięcie (na przednich zaciskach pomocniczych, bo w tym Audi aku jest
> gdzieś z tyłu) i wynosi ono:
> 1. bez silnika 12,3
> 2. bez silnika przy otwartych drzwiach (żarówka w drzwiach) 12,16
> 3. silnik 800 rpm 14,2 (bieg jałowy)
> 4. silnik 3000 rpm 14,2
> Temperatura pomiaru ok. 7 stC, bryka stała dwie godz. od ostatniej
> jazdy.
>
> Czy to coś komuś mówi?
To nic nie mówi - potrzebujesz pomiaru przy jakimś konkretnym obciążeniu
(np. włącz światła).
A najlepiej też podczas rozruchu - i to jeden pomiar może być na zaciskach
pomocniczych (chociaż lepiej by było bezpośrednio na rozruszniku), a drugi
na akumulatorze.
W sklepach z akumulatorami zazwyczaj mają urządzenia do pewnego określenia
wydajności prądowej akumulatora którymi są w stanie bez takich
eksperymentów zrobić taki pomiar.
Bo winny może być akumulator, przewody między nim a rozrusznikiem, no albo
sam rozrusznik.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.15 18:30 wowa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-12 Warszawa => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-12 Warszawa => Architekt rozwiązań (Workday) - Legal Systems <=
- 2025-12-12 Warszawa => Dynamics 365 Commerce/POS Developer <=
- 2025-12-12 Wrocław => React Developer with knowledge of C++ <=
- 2025-12-12 Białystok => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-12-12 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność