eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuto dla kobiety - czemu NIE diesel? › Re: Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
    Date: Tue, 16 Mar 2010 13:08:43 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <hnnscd$lq4$1@news.onet.pl>
    References: <hnnqum$e8e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1268741326 22340 213.17.193.243 (16 Mar 2010 12:08:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 12:08:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264644
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:hnnqum$e8e$1@inews.gazeta.pl...
    > Czesc, siostra zakupuje auto. Budżet to około 20kPLN, założenie - 3-5
    > letni
    > Japończyk klasy B, czyli Micra, Mazda 2 lub Yaris, ewentualnie, ale raczej
    > nie
    > VW Polo (to juz ustalone i tego wyboru proszę nie komentować, szczególnie
    > fani
    > Twingo i innych aut na F proszę nie przekonujcie do swojego, z góry dzięki
    > ;)
    > ). Będzie tym autem jeździć do pracy (3miasto), no i czasem może jakaś
    > trasa
    > na wyjazd wakacyjny (czyli rocznie będzie pewnie robić ze 20 000 km).
    >
    > Dziewczyna nie ma "sportowego zacięcia" więc silnik 70-80KM w zupełności
    > jej
    > wystarczy. Ona chce diesla z powodów ekonomicznych, wydaje mi się, że to
    > jest
    > bez sensu: niby spalanie wg raportów dla tej grupy aut przy tej samej mocy
    > silnika daje średnio 1,5-2l/100km przewagę ropniakom, ale podobno większa
    > awaryjność, podobno większe koszty przeglądów, no i boję się, że skoro to
    > używka to przy dieslu dużo większa szansa, że licznik będzie kręcony.
    >
    > Proszę o jakieś opinie. Nie znam nikogo kto miałby auto tej klasy z
    > wolnossącym dieslem. Jest sens w to się ładowac i czy w ogóle jest to
    > oszczędność?
    >
    Pewnie że jest, zwłaszcza że sporo małych diesli nie ma koła dwumasowego,
    filtra DPF a niektóre nawet turbosprężarkę bez zmiennej geometrii czyli
    praktycznie nie ma się co psuć a przynajmniej to co jest drogie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: