  • Data: 2010-11-29 04:33:08
    Temat: Re: Automat - co i jak?
    Od: JAM <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 28, 9:00 pm, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin JAM
    >
    > Automaty istnieją od kilkudziesięciu lat, nie są wcale dużo droższe, a na
    > rynku aut używanych są nawet tańsze i jakoś niesamowitej popularności nie
    > zdobyły. Po za tym nie o to mi tutaj chodzi. Póki co większość aut ma
    > skrzynie manualne, więc dobrze jest najpierw nauczyć się sprawnie
    > operować skrzynią manualną, a dopiero potem ew. kupić automat.

    Wiekszosc ma, ale ten kto nie chce to nie ma. Wcale nie musi sie wiec
    uczyc.

    > W pracy dostanie służbowy z manualem i co zrobi? Będzie się wtedy uczył?

    Najwyzej nie wezmie albo poprosi o automat. Jak jest taki wazny to mu
    pracodawca kupi. Rownie dobrze mogliby mu oferowac motocykl. I co
    motocyklowe prawo jazdy tez trzeba miec ?

    A tak generalnie ja juz spotkalem sie z teoria, ze lepiej jest nauczyc
    sie ruchu drogowego na automacie a jak juz sie troche pojezdzi i
    zapozna z ruchem dorogwym to wtedy mozna sie latwiej i bezstresowo
    nauczyc jazdy na recznej skrzyni biegow jak juz ktos koniecznie chce.
    Nauczy sie wiec na sluzbowym :-) Podwojna zaleta, bo za spalone
    sprzeglo zaplaci pracodawca.

    > --
    > ignorance is bliss

    JAM