eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAwaria turbiny i widoczny olejRe: Awaria turbiny i widoczny olej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaria turbiny i widoczny olej
    Date: Wed, 18 May 2011 15:45:12 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <ir0ih8$9n6$1@news.onet.pl>
    References: <ir0f68$tvh$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.11.152
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1305726312 9958 109.231.11.152 (18 May 2011 13:45:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 May 2011 13:45:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <ir0f68$tvh$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2369147
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-18 14:48, Sebastian Biały pisze:
    > Witam.
    >
    > Padła mi dzisiaj turbina. Silnik się nie rozbiegał, więc spokojnie. Olej
    > nie ubywał i raczej poziomu nie zmienił.
    >
    > Turbo wydaje metaliczne pukniecia w czasie wyższych obrotów silnika więc
    > zakładam że łożysko zostało przerobione na opiłki a ośka lata swobodnie
    > w dziurce. Rury widoczne z góry nie są zachlapane.
    >
    > Niestety: niepokoi mnie fakt że w okolicy turbo zauważylem ślady oleju
    > (powoli kapie z elementów pod silnikiem). Co się stało że olej wydostał
    > się z turbiny? Wydawalo mi się że uszkodzenie łożyska nie powinno
    > powodować rozszczelnienia rur, a tu widzę że coś kapie. Z czego może kapać?
    >

    Jeżeli rozpadło się "łożysko" to na 100% turbo pompuje już olej bo
    uszczelniacze nie trzymają wcale. Szybciej mogło coś zassać do turbiny i
    powyginać łopatki wirnika, jeżeli faktycznie nie wywala oleju... Zdejmij
    wąż z turbo do IC i zobacz ile jest w nim oleju, jak dużo to źle, jak
    nie ma oleju to szukaj innej przyczyny niż wytłuczone łożyska i
    uszczelniacze.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: