  • Data: 2011-10-15 01:10:48
    Temat: Re: Awarie świateł, sugestie do ZDM
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Oct 2011, Motocyklista 250ccm wrote:

    > Zacinają się światła na Górczewskiej lewoskręt w Płocką w kierunku Obozowej.
    > Są to światłą sterowane pętlą (tak sądzę). Czasami można stać kilka zmian
    > i ani razu nie zapali sie zielone do skrętu.

    Piszę "z głowy czyli z niczego", ale jestem prawie pewien że
    rozporządzenie o urządzeniach ruchu (czy jak mu tam w tytule
    nadali) już od dłuższego czasu przewiduje konieczność krótkotrwałego
    włączenia zielonego na każdym kierunku - o ile pamiętam, może to
    być "niecyklicznie", ale jakoś tak że nie rzadziej niż raz na
    dwa "obiegi".
    Przyznam że od kilku lat ten ficzer na wszystkich okolicznych
    skrzyżowaniach się pojawił.
    Skąd wiem?
    Ano często jeżdżę rowerem. Niekoniecznie wykrywanym przez "czujki".

    Wniosek: odszukać rozporządzenie (to nie ja mam tym razem interes ;))
    i palcem pokazać zarządcy.
    Takie rozwiązanie eliminuje również przypadki "pechowego stanięcia"
    skutkującemu niewykryciem samochodu.

    pzdr, Gotfryd