  • Data: 2020-08-09 20:54:45
    Temat: Re: Azor do nogi!
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    No to czytamy

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-08-05/lekar
    ka-odsunieta-od-zawodu-kwestionowala-epidemie-korona
    wirusa/

    Lekarka zakwestionowała również objawy koronawirusa. Jej zdaniem gorączka, suchy
    kaszel, zawroty głowy oraz brak apetytu, to typowe symptomy grypy.

    To pewnie przypadkowy zbieg okoliczności ;-)
    Grypa kończy się niespodziewanie szybko i co za przypadek nadciąga covid.

    - Ja to czytam i jestem przerażona. To ja przez 30 lat takich ludzi leczyłam na
    grypę, a tu się okazuje, że to był COVID - powiedziała.

    30 lat żyła w błędzie ... No cóż lepiej późno niż wcale ;-)

    2 lata temu na mocną grypę (żadną tam pandemię) zeszło w Niemczech 20 000 osób, na
    strasznego covida nieco ponad 9tys czyli można ogłosić sukces ;-)

    Nawet w skali globalnej kłamstwo ma krótkie nogi, 500 000 do 2 milionów umiera
    rocznie na grypę na covid ponad 700 000.

    Brakuje ofiar śmiertelnych więc ptysie zaczynają fałszować statystyki a za chwilę
    zaczną nam wmawiać że białe jest białe, a czarne jest czarne ;-)