    Subject: Re: BIOS do bardzo starej płyty głównej
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Sun, 19 Apr 2020 09:24:48 +0200

    On 19.04.2020 07:04, ąćęłńóśźż wrote:

    > Naprawdę nie ma pomyłki o jedno zero w cenie (jeśli chodzi o ceny
    > transakcyjne, a nie ofertowe)??
    > Czas odkurzać piwnicę :-))

    Po tyle są wystawiane, ale raczej nie schodzą od razu. Większość ludzi
    raczej szuka lepszej okazji.
    Poza tym niestety ostatnio zrobiła się moda na retro, w związku z czym
    ceny poszły w górę. Dotyczy to nie tylko komputerów, ale ogólnie
    techniki retro: magnetofonów Kasprzaka, walkmanów Kajtek, odbiorników
    Szarotka czy Fiatów 126p/125p. ;) Coś, co jeszcze dziesięć lat temu było
    "PRL-owskim złomem" dzisiaj zaczyna być postrzegane przez pryzmat
    zabytku techniki, którym można sobie udekorować mieszkanie.

    Ja sam żałuję, że nie kupiłem paru komputerów ośmiobitowych, gdy dało
    się je dostać poniżej 100 zł.
    Albo tego, że na studiach pozbyłem się PSIONa 5MX. :)