-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Bateria
Date: Wed, 05 Jun 2013 14:00:46 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <kon995$ico$1@node1.news.atman.pl>
References: <komlj8$kb7$1@node2.news.atman.pl>
<51aee75b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<kompa9$1ca$1@node1.news.atman.pl>
<51aeed03$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
<komthl$5sf$1@node1.news.atman.pl> <komua5$6je$1@node1.news.atman.pl>
<1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 93.154.176.148
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1370433638 18840 93.154.176.148 (5 Jun 2013 12:00:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jun 2013 12:00:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046403
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-06-05 12:47, J.F. pisze:
> Dnia Wed, 05 Jun 2013 10:53:32 +0200, Trybun napisał(a):
>> Problem w tym że zamknięto punkt Komputronika gdzie zakupiłem ten
>> sprzęt. Dzwoniłem do innego sklepu w pobliskim mieście, jednak zostałem
>> poinformowany że oni się tą reklamacją nie zajmą, - polecili oddać
>> sprzęt do centrali w Poznaniu. A gdy w grę wchodzi Poznań to myślę że
>> już lepiej tablet oddać bezpośrednio do serwisu..?
> Tak w ogolnosci to mi sie wydaje ze nalezy reklamowac u sprzedawcy
> niezgodnosc z umowa a nie w serwisie gwarancyjnym producenta - lepsze
> warunki, wyrazniejsze terminy, mniej problemow.
>
> Ale to dotyczy sprzetu prawie nowego, nie takiego gdzie sprzedawcy
> latwo sie wypiac ...
>
> J.
I tak bym niewątpliwie zrobił - sklep w którym kupowałem tablet mialem o
rzut kamieniem, a więc po co jakieś zachody czy wycieczki na
kilkadziesiąt km, problem przekazuję sprzedawcy, ale co zrobić gdy
sklepu juz nie ma? Ktoś kiedyś mowił że odnoszenie wadliwego towaru do
sprzedawcy to tylko czysta strata czasu, gdy serwis jest w pobliżu to
podobno korzystniej jest go zanieść do niego z pominięciem sprzedawcy.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.13 14:00 Chris
- 05.06.13 14:04 Trybun
- 05.06.13 14:08 Chris
- 05.06.13 14:13 Chris
- 05.06.13 14:23 Michal Tyrala
- 05.06.13 14:30 Chris
- 05.06.13 14:37 JoteR
- 05.06.13 14:53 Chris
- 05.06.13 15:10 Liwiusz
- 05.06.13 15:19 JoteR
- 05.06.13 15:27 Trybun
- 05.06.13 15:28 Trybun
- 05.06.13 15:28 Chris
- 05.06.13 15:29 Chris
- 05.06.13 15:30 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kolejny prezent
- Fwd: Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- która kurwa pierwsza
- Re: Mein Kampf
- Magic Earth
- logowanie do wifi
- Gemini w ma[g]linach...
- Wymiana systemu operacyjnego w komórze
- konfigurowanie androida a sklep play
- Jak przywrócić motyw?
- miesiąc z 5G i wifi calling
- Nieszczelność serwisu SuperGrosz
- wifi calling
- SMS Backup
- Autorotacja aplikacji Telefon
Najnowsze wątki
- 2025-12-27 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-27 Ewakuacja ludności
- 2025-12-26 Gdańsk => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-26 Kraków => Konsultant Microsoft Dynamics 365 Finance <=
- 2025-12-26 Kraków => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-26 wymieniłem termostat
- 2025-12-26 Warszawa => Senior Backend Java Developer <=
- 2025-12-25 Finlandia przywraca swastykę
- 2025-12-25 Skuteczność wymiaru sprawiedliwości
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem