  • Data: 2018-11-18 22:21:40
    Temat: Re: Bezpieczeństwo danych
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 18 listopada 2018 20:16:28 UTC+1 użytkownik n napisał:
    > Takie rzeczy załatwia dobry kosz sieciowy w NAS.
    > Gdy Word zapisując nowy *.doc tworzy *.wbk, to kosz sieciowy tworzy z nadpisywanych
    *.wbk wersje *.wbk(1), *.wbk(2), *.wbk(3) itd. w katalogu #recycled/@recycled
    (QNAP/Synology).
    > Ustawiasz czas, po jakim pliki są usuwane z kosza, np. 2 dni lub 999 dni.
    >

    > -----

    zainspirowany Twoim postem wklepałem w googla i

    https://www.qnap.com/pl-pl/how-to/tutorial/article/j
    ak-wprowadzi%C4%87-kontrol%C4%99-wersji-plik%C3%B3w-
    w-folderze-qsync-tak%C4%85-jak-w-us%C5%82udze-dropbo
    x/

    i okazuje się że qnap ma taką opcje.
    Ale albo źle widze albo czegoś nie mam włączonego bo nie
    mogę u siebie znaleść takiej opcji