eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBezpieczeństwo w BMW7... znowu chciało mnie zabić - ktoś wie co jest grane ?Re: Bezpieczeństwo w BMW7... znowu chciało mnie zabić - ktoś wie co jest grane ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bezpieczeństwo w BMW7... znowu chciało mnie zabić - ktoś wie co jest
    grane ?
    Date: Sun, 03 Mar 2013 22:23:19 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 27
    Message-ID: <kh0eti$13t$1@dont-email.me>
    References: <5133a780$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 3 Mar 2013 21:21:54 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="0c07bcf99fd610c2710d0206eb266a36"; logging-data="1149";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/sBhvCEExhYJ9Y6bL4Vs3d"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
    Thunderbird/17.0.3
    In-Reply-To: <5133a780$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:iHMQ8NFBfTvXWMtYf97TQPmlGy0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484885
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-03 20:41, _Michał pisze:
    > Jest sobie BMW E38, v12 5.4 litra z DSC II
    >
    > Nie jest to totalnie pełne ESP co w reno czy gdzieś indziej bo 100%
    > pełne to było DSC III, precyzyjnie od wersji 5.3 - ale są to jakieś
    > mocne wersje rozwojowe BOSCH'a które co po chwila chcą mnie zabić...
    >
    >
    > Czy to jest normalne zachowanie systemów bezpieczeństwa w BMW ?
    > bo to że tam jest wrzucony celowy uślizg kół jak się z ronda wyjeżdża
    > czy coś to wiem,
    >(ciach)

    jak obroty nie spadają to z czymś tam był problem (nie pamiętam z czym),
    ale jak ci się ślizga bez powodu to weź że kup interfejs, podłącz się i
    zobacz czy są błędy czujników ABS. Ja u siebie wymieniłem już przedni i
    tylny i początkowe objawy zawsze są takie że nie wyłączy ABSu od razu, a
    np. nagle hamuje ci tylko lewe koło, abs załącza się mimo dobrej
    przyczepności wydłużając drogę hamowania w nieskończoność. Niestety
    sporadyczny błąd czujnika nie wyłącza całkowicie układu, jedyna
    możliwość to wyjąć bezpiecznik, podłączyć kompa, sprawdzić który czujnik
    i jak najszybciej wymienić.

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: