  • 11. Data: 2011-04-08 16:06:13
    Temat: Re: Bikemaster - Gdańsk - Opinie
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 8 Apr 2011 15:51:19 +0200) ktos podajacy sie za Hinek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W tej firmie poinformowali mnie ze jazda probna jest mozliwa tylko
    > PO PODPISANIU UMOWY i zaplaceniu. Wprawdzie twierdzili ze jesli
    > cos bedzie nie tak to zwracaja kase i umowe anuluja....dalem sobie
    > spokoj.

    Ja swoj motocykl kupowalem u nich w 2008 roku i nie mieli oporow pred
    jazda probna i spedzeniem 2h u mechanika, widocznie teraz maja wiekszy
    ruch w interesie i wybrzydzaja.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 12. Data: 2019-07-10 17:22:04
    Od: s...@g...com

    Witam,

    kupiłem w BikeMaster BMW R1200RT sprowadzonego z Anglii w zeszłym roku. Bike w super
    stanie. W zeszłym roku zrobiłem ok 3000km po Szwecji i Danii. Na wiosne zabrałem go
    do dobrego mechanika na przegląd i wymianę olejów. Okazało się, że "wewnątrz" jest
    naprawdę w super stanie.

    Właśnie wróciłem po miesiącu jazdy w Skandynawii i kolejnych ponad 3.500km. Wszystko
    super! Aż miło! Dzięuję BikerMaster! :)

    Seb

  • 13. Data: 2019-07-17 23:54:42
    Od: s...@g...com