eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleBrak mocy na wysokich obrotach w 2TRe: Brak mocy na wysokich obrotach w 2T
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Brak mocy na wysokich obrotach w 2T
    Date: Mon, 12 Sep 2011 09:47:08 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <j4kj7f$2t9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.104.50.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1315820828 6737 193.104.50.68 (12 Sep 2011 09:47:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Sep 2011 09:47:08 +0000 (UTC)
    X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
    X-EKG: 832814
    X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
    X-User: wielki_elektronik12
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:645394
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia (Mon, 12 Sep 2011 11:26:06 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >> Czesc,
    >> Moje DT zaczelo ostatnio czasami przerywac na obrotach powyzej 8000,
    >> dzialo sie to przez kilka kilometrow, a pozniej wszystko bylo w porzadku.
    >> Profilaktycznie wymienilem swiece (stara miala odpowiedni kolor itd) oraz
    >> filtr powietrza. Teraz objawy sa takie, ze po odkreceniu manetki do konca
    >> obroty dochodza do okolo 8000 i dalej sie nic nie dzieje.
    >
    > Na jałowym czy na biegu i czy na każdym biegu?

    Na kazdym biegu.

    > Wyczyść gaźnik a potem pozostaje elektryka a w szczególności niestety
    > moduł (masz fabryczny kastrowany, otwarty czy z przerabiany na otwarty?)

    Modul jest otwarty, nie wiem czy go ktos przerabial - nie zagladalem tam.

    Czy ewentualnie takie zachowanie moze byc spowodowane wadliwie
    dzialajacym zaworem wydechowym? Zauwazylem, ze po przekreceniu kluczyka
    dosc niemrawy jest odglos jego przestawiania. Byc moze to efekt slabego
    akumulatora, olalem temat bo wydaje mi sie, ze poczatkowe ustawienie
    zaworu ma wplyw tylko i wylacznie na rozruch a z tym problemow nie mam.

    Mialem ostatnio dosc konkretna glebe i byc moze cos sie porozlaczalo w
    kostkach elektrycznych, bo nie dzialaja mi kierunkowskazy i klakson - to
    rowniez olalem, bo w terenie zazwyczaj nie trabie :) Ale byc moze
    powiniennem sie tym zajac...
    `
    Moj post to takie badanie tematu, bo probuje oszacowac czy warto sie tym
    zajac samodzielnie czy zlecic to mechanikowi.


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: