    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    Date: Mon, 21 Dec 2020 03:29:11 +0100
    <5fcbd89a$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <rqi5e4$lhj$1@dont-email.me>
    <rqi9jh$166q$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <rqt025$d35$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <rr50qt$2pe$2@gioia.aioe.org> <rr66j8$1tpa$1@gioia.aioe.org>
    <rrcqj6$1fcd$3@gioia.aioe.org> <rrdm71$1kiu$1@gioia.aioe.org>
    <rri2df$14h2$1@gioia.aioe.org> <rrisk2$ccu$1@gioia.aioe.org>
    <rrkads$1r21$1@gioia.aioe.org> <rrm77s$ir7$2@gioia.aioe.org>

    "Animka" rrm77s$ir7$...@g...aioe.org

    > Chodziło mi jakie programy masz w autostarcie i czy
    > Ci Windows jakichś zadań nie nawsadzał.

    - 32W10 na Netbooku nie wsadza
    - 64W10 na Notebooku Acera nie wsadza
    - 64W10 na Notebooku Fujitsu-Siemensa nie wsadza
    - W7S na Netbooku nie wsadza, ale systemowa
    partycja puchnie w efekcie aktualizacyjnym
    - WXP na Notebooku Fujitsu-Siemensa nie wsadza

    -=-

    USB_C w Acerze połączyłem via miernik USB i dwa przewody USB z:
    - ładowarką Mi -- 0mikroA
    - USB_2 w Acerze -- 9mikroA
    - USB_3 w Acerze -- 5mikroA
    - USB_3 w Acerze -- 5mikroA, czasami 6mikroA
    USB_C bez obciążenia nie wykazuje napięcia...

    Przewód do Acera padł -- prawdopodobnie nie wytrzymał
    zduszenia (boleśnie odnotowałem w swej pamięci takowe
    zduszenie na niskim napięciu przed paroma tygodniami)
    nogą krzesła obciążonego ludzkim ciałem... Nie ja
    podłożyłem ów przewód pod nogę krzesła i nie ja wtedy
    siedziałem na tym krześle, ale komputer mój i mój problem...

    Szczęściem w nieszczęściu jest zasilacz emachines
    (Kiciusia) pasujący do notebooka Acera a nieszczęściem
    w nieszczęściu jest niepewny akumulator w Acerze...

    Tedy najbliższego śniadania nie zjem podczas oglądania
    pornusów z Kiciusia, bo raczej nie zdążę z reperacją
    przewodu... Sama reperacja niby prosta, ale wpierw chcę
    przekonać się, że to naprawdę przewód, na co wszystko
    wskazuje... Nawet delikatnym gięciem namacałem niepewne
    miejsce -- na oko nic tam złego nie widać, ale gniecenie
    daje efekty braku zasilania/napięcia na wtyczce...

    Ten sam USB_C w Acerze połączyłem via miernik USB i przewód USB z:
    - ładowarką Mi -- 0mikroA
    - USB_2 w Acerze -- 6mikroA
    - USB_3 w Acerze -- 0mikroA
    - USB_3 w Acerze -- 0mikroA, czasami 6mikroA
    USB_C bez obciążenia nie wykazuje napięcia...

    Powtórzyłem eksperyment i mam:

    USB_C w Acerze połączyłem via miernik USB i dwa przewody USB z:
    - ładowarką Mi -- 0mikroA
    - USB_2 w Acerze -- 9mikroA
    - USB_3 w Acerze -- 6mikroA
    - USB_3 w Acerze -- 6mikroA, czasami 6mikroA
    USB_C bez obciążenia nie wykazuje napięcia...

    Tedy proste pytanie -- po co mi ten USB_C w Acerze?

    -=-

    Wracając do wsadów -- do tej pory wprawdzie raz zainstalowałem
    64W10, ale nie korzystam z tej instalacji... Kupiłem w sklepie
    Acera z zainstalowanym 64W10, pobawiłem się nim (licząc na
    możliwość odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni) po czym
    przysposo_biłem do swych potrzeb zastałą instalację, z której
    korzystam na dwóch laptopach (Acerze i F-S) do tej pory bez
    niepożądanych wsadów...

    Daleko mi do chwalenia Win, ale jakoś mi Win nie w_sadza...

    Codziennie (raczej -- kilka razy dziennie) Win aktualizuje się...
    Co z tego, że Win szybko uruchomi się, skoro tuż po uruchomieniu
    aktualizuje się?!

    Na obu laptopach mam 1909. Na Acerze miałem 2004, ale
    zrezygnowałem z niej, bo miałem jakiś problem z grafiką.
    Mam też na Acerze propozycję z 20H2, ale na razie brak mi ochoty...

    --