-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
artners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Budowa autostrad i dróg ekspresowych w PL
Date: Fri, 04 Jan 2013 14:40:31 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 21
Message-ID: <kc6m4f$j92$1@news2.ipartners.pl>
References: <kc47bg$2e0n$1@news2.ipartners.pl> <kc49pt$pjt$1@node2.news.atman.pl>
<kc4amv$ccb$1@news.task.gda.pl> <kc4c8o$ruf$1@node2.news.atman.pl>
<kc62j6$9gf$1@news2.ipartners.pl> <kc65uo$hsr$1@node2.news.atman.pl>
<kc66sg$bjp$1@news2.ipartners.pl> <kc69pf$ln9$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1357306831 19746 157.25.157.219 (4 Jan 2013 13:40:31 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 4 Jan 2013 13:40:31 GMT
In-Reply-To: <kc69pf$ln9$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478135
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-01-04 11:09, szufla pisze:
>> Jakbyś uważnie przeczytał to co napisałem, to byś wiedział dlaczego.
>
> Dobrze, ale jednak gestosc sieci drogowej jest znacznie wieksza w GB niz w PL, nie
mowiac o przepustowosci.
Dziwne nie jest, skoro mają 2x większą gęstość zaludnienia, i sporo innych przewag, z
dochodem per capita na czele.
> Jak widac sa sklonni skoro piszesz, ze tymi drogami jednak "ktos" jezdzi :), a te
koszty szybko moga sie zamienic w oszczednosci i zyski, gdybys tylko pomyslal
perspektywicznie.
Chętnie zapoznał bym się z analizami ekonomicznych skutków budowy tych potencjalnych
dróg.
Co więcej, jestem pewien że takie analizy są robione i gdzieś do odkopania.
Przecież to musi być wstęp do planowania (modulo całe późniejsze ręczne majstrownaie
przez polityków, modulo możliwości finansowe).
IMHO, te autostrady i ekspresówki z potencjałem ewidentnych korzyści ekonomicznych
już się kończą, ale dam się przekonać, że błądzę.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=