  • Data: 2009-03-03 17:58:40
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!! [OT]
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:
> [...]

    "Kryzys" jest, co sie dziwisz ze niektorzy sobie odreagowuja? ;]

    > Moze nie umiesz pytac albo pytasz o cos co bylo walkowane milion razy ?
    >
    > Ja rozumiem ze dla ludzi ktorzy zagladaja tu od niedawna dyskusja na
    > temat "co na pierwsze moto", "z goretexem czy bez" itp. moga byc
    > pasjonujace.

    Ano szkoda ze nie kazdy wie co to jest archiwum i ciezko wklepac pare
    slow w google zeby zobaczyc czy ktos juz ze 100 razy nie udzielil
    odpowiedzi na to samo/podobne pytanie.

    > Ale ile mozna ? Moze by ktos w koncu zaczal dyskutowac o
    > niuansach technicznych ? Tyle ze, niestety, obawiam sie iz nikt z
    > bywajacych tu od niedawna nie ma o tym bladego pojecia i dyskutantem
    > bedzie zadnym. A ze "starymi" to my sie juz nadyskutowalismy :)

    Eee, to ja, to ja.. zapytam. A co toto za pokretlo jest?

    http://tinyurl.com/af2t64

    Zachodze w glowe i nijak nie moge wymyslec odpowiedzi.

    > Wiec jesli sie komus nie podoba to moze sie przeniesc na forum scigacza.

    Tu nikt nikogo na sile nie trzyma i do czytania nie zmusza, nie podoba
    sie, to jest teraz stos roznego rodzaju "forumow" i internetowych kolek
    wzajemnych adoracji, szydelkowania artystycznego pewnie tez ;)

    Pzdr
    PS: mnie tu dobrze ;)
    --
    marider