  • 1. Data: 2013-06-04 15:27:29
    Temat: CD4072 Altium
    Od: p...@g...com

    Witam,

    Mam problem ze znalezieniem elementu CD4072 w bibliotekach Altiuma. Jakby ktoś mógł
    pomóc to byłbym wdzięczny.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-06-04 15:32:16
    Temat: Re: CD4072 Altium
    Od: p...@g...com

    Tak samo z CD4071 i CD4075.

  • 3. Data: 2013-06-04 16:13:01
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Dziwne. U mnie jest , np. CD4071, HCF4072, MC14072, HCC4075, MC14075,
    itp. Może złym paluszkiem szukasz ? :)

  • 4. Data: 2013-06-05 09:16:51
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 4 Cze, 15:27, p...@g...com wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam problem ze znalezieniem elementu CD4072 w bibliotekach Altiuma. Jakby ktoś mógł
    pomóc to byłbym wdzięczny.

    Jak nie ma, to nie ma ... Zaprojektuj sobie symbol i footprinta w/g
    dataszita. 5 -10 minut roboty. Przy okazji czegoś nowego się nauczysz.
    Jak nie jestem w stanie znaleźć potrzebnego elementu w bibliotekach
    przeciągu 2-3 minut, właśnie tak robię.

  • 5. Data: 2013-06-05 10:14:49
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 5 Cze, 09:16, Stachu Chebel <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > dataszita. 5 -10 minut roboty. Przy okazji czegoś nowego się nauczysz.
    > Jak nie jestem w stanie znaleźć potrzebnego elementu w bibliotekach

    Jak nie wiesz jak to się robi, pytaj tutaj - pomożemy.