  • Data: 2010-11-10 23:30:38
    Temat: Re: CSS - stosowanie tabel w layoutach
    Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-10 12:01, Marek pisze:
    > No bo zawsze tak jest! :-D Najpierw trzeba konkretny projekt
    > zatwierdzony przez klienta mieć aby wiedzieć jak dobrać strukturę.

    Na szczescie nie zawsze. :-) Niestety, nadal za czesto...

    Ten projekt (graficzny) tez sie z powietrza nie wzial. Ktos z klientem
    usiadl i sie dowiedzial, ze potrzeba na stronie aktualnych plotek, fotki
    prezesa, powitalnego oredzia. Nawet jesli nie powstal z tego
    100-stronicowy dokument czy makieta, to jest to dobry moment, zeby
    myslec nad struktura informacji.

    > Przecież nie dam struktury HTML grafikowi i nie powiem mu "dorób do niej
    > projekt i zaakceptuj z klientem" :-)))

    Grafik dostaje jakies zalozenia projektowe. Nic nie stoi na
    przeszkodzie, zeby wspoluczestniczyc w procesie ubierania tychze w
    graficzna forme.

    Tak, wiem, brzmi to idealistycznie, ale nawet jesli handlowcem,
    opiekunem klienta, architektem informacji, projektantem i grafikiem jest
    jedna osoba, to da sie to wszystko zrobic to z glowa.

    --
    NotBear