  • Data: 2010-11-16 13:47:59
    Temat: Re: CSS - stosowanie tabel w layoutach
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-16 13:53, Michał Gancarski pisze:

    > Przykład robotów podałem jako ten,

    Nie robotów lecz między innymi robotów. Po raz kolejny cytuję Twoje słowa:

    "dajesz większą szansę np. przeglądarkom mobilnym czy
    robotom, które w ogóle nie patrzą na CSS"

    > w którym liczy się struktura dokumentu i
    > CSS nie ma znaczenia. Potem wielokrotnie pisałem, że chodzi o przeglądarki
    > nowoczesne.
    > Mogłeś coś zrozumieć źle raz, inaczej interpretując przecinek
    > ale nie kilkukrotnie.

    AAAAhaaaa... faktycznie masz rację z tym przecinkiem hahahaha Można to
    potraktować, że brak obsługi CSS dotyczy również przeglądarek mobilnych.
    Nawet nie brałem pod uwagę fragmentu "które w ogóle nie patrzą na CSS"
    inaczej jako dotyczącego zarówno przeglądarek JAK I robotów.

    Cała dyskusja wobec tego straciła sens. Zastanawiałem się jakiego Ty
    telefonu używasz, który tego nie robi, bo ja taki też miałem, ale 5 lat
    temu hahahaha.

    Nie dziw się, że nie mogłem niczego zrozumieć mając w głowie taką jego
    interpretację. Po drugie dałeś mi nie tylko zaprzeczenia tej
    interpretacji ale i potwierdzenia. Nie chce rozwijać bo znów o niczym
    będziemy rozmawiać :-D

    > Serio, to nie ma sensu i rzeczywiście mówię EOT.

    Ok, masz rację. Miłego dnia. :-)
    Uśmiałem się, to była moja najdłuższa dyskusja kompletnie na dwa różne
    tematy, jak przy stole po libacji alkoholowej :-D