    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Całkowuty koszt rej. auta sprowadzonego...
    Date: Mon, 1 Mar 2010 09:49:08 +0100

    Użytkownik "Lukasz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmej0n$52l$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Interesuje mnie jakie koszty trzeba ponieść żeby zarejestrować auto za
    > granicy, i co jest wymagane do rejestracji oraz ile czasu trwa to? Sprawa
    > jest pilna a z tego co słyszałem jakieś przepisy się zmieniły, więc nie
    > ufam archiwum.
    > Z góry dzięki za odpowiedz.

    jakie auto, jaka pojemnosc?

    przywozisz auto do nas,
    oczywiscie musisz miec wszystkie kwity - najlepiej umowe 2 jezyczna, dr,
    na tej podstawie pedzisz do celnego lub / agencji celnej - jesli to drugie
    to placisz im za wypelnienie kwitow, oni też doradzą jesli będą na tyle mili
    jak to zrobic i ile wpisac by niemiec klopotow i zaplacic maksymalnie niska
    akcyze - mnie doradzili, i przepisalem umowe ze sprzedającym.
    w celnym nie potrzebujesz w zasadzie niczego - tlumaczen itp. czas - do 7
    dni.

    urzad skarbowy - tutaj w zaleznoci od miasta i urzedu potrzebowac mozesz
    tlumaczenie dr. wypelniasz wniosek, i czekasz do 7 dni - koszt 160 zl.

    robisz przegląd lub tylko odczyt danych pojazdu, w zaleznosci kiedy konczy
    sie przeglad auta - przeglad "zerowy" kosztuje tyle samo co normalny czykli
    96 zł bodaj. tak że można zrobic caly jesli w przeciagu miesiaca czy dwoch
    ci sie konczy stary przeglad.

    robisz oplate recyklingowa, - przelew na konto funduszu ochrony srodowiska
    czy jakos tak :) w tytule podac najlepiej model, marke, vin, i nazwisko
    osob na ktore bedzie rejestrowane auto - 500 zl.

    jak odbierzesz akcyze, vat-25, masz przegląd, tlumaczenia, potwierdzenie
    dokonania przelewu oplaty recyklingowej
    bierzesz tablice, cisniesz do WK - tam placisz 256 zl,

    dostajesz tymczasowy dowod, wiadomo.
    w tym samym dniu zalatwiasz ubezpieczenie OC.

    finito.

    jak by co pisz, to powiem co i jak szczegolowo.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] Lancia Lybra 2.4 JTD