  • 1. Data: 2010-02-28 21:17:18
    Temat: Całkowuty koszt rej. auta sprowadzonego...
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Witam
    Interesuje mnie jakie koszty trzeba ponieść żeby zarejestrować auto za
    granicy, i co jest wymagane do rejestracji oraz ile czasu trwa to? Sprawa
    jest pilna a z tego co słyszałem jakieś przepisy się zmieniły, więc nie ufam
    archiwum.
    Z góry dzięki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2010-02-28 21:53:46
    Temat: Re: Całkowuty koszt rej. auta sprowadzonego...
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    30 sekund szukania na google
    http://www.google.pl/search?q=rejestracja+samochodu+
    z+zagranicy&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:p
    l:official&client=firefox-a

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 3. Data: 2010-02-28 22:34:42
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Użytkownik "ksoniek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 30 sekund szukania na google
    > http://www.google.pl/search?q=rejestracja+samochodu+
    z+zagranicy&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:p
    l:official&client=firefox-a

    Tak.. tylko 95% to informacje stare

  • 4. Data: 2010-03-01 09:49:08
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > granicy, i co jest wymagane do rejestracji oraz ile czasu trwa to? Sprawa
    > jest pilna a z tego co słyszałem jakieś przepisy się zmieniły, więc nie

    jakie auto, jaka pojemnosc?

    przywozisz auto do nas,
    oczywiscie musisz miec wszystkie kwity - najlepiej umowe 2 jezyczna, dr,
    na tej podstawie pedzisz do celnego lub / agencji celnej - jesli to drugie
    to placisz im za wypelnienie kwitow, oni też doradzą jesli będą na tyle mili
    jak to zrobic i ile wpisac by niemiec klopotow i zaplacic maksymalnie niska
    akcyze - mnie doradzili, i przepisalem umowe ze sprzedającym.
    w celnym nie potrzebujesz w zasadzie niczego - tlumaczen itp. czas - do 7
    dni.

    urzad skarbowy - tutaj w zaleznoci od miasta i urzedu potrzebowac mozesz
    tlumaczenie dr. wypelniasz wniosek, i czekasz do 7 dni - koszt 160 zl.

    robisz przegląd lub tylko odczyt danych pojazdu, w zaleznosci kiedy konczy
    sie przeglad auta - przeglad "zerowy" kosztuje tyle samo co normalny czykli
    96 zł bodaj. tak że można zrobic caly jesli w przeciagu miesiaca czy dwoch
    ci sie konczy stary przeglad.

    robisz oplate recyklingowa, - przelew na konto funduszu ochrony srodowiska
    czy jakos tak :) w tytule podac najlepiej model, marke, vin, i nazwisko
    osob na ktore bedzie rejestrowane auto - 500 zl.

    jak odbierzesz akcyze, vat-25, masz przegląd, tlumaczenia, potwierdzenie
    dokonania przelewu oplaty recyklingowej
    bierzesz tablice, cisniesz do WK - tam placisz 256 zl,

    dostajesz tymczasowy dowod, wiadomo.
    w tym samym dniu zalatwiasz ubezpieczenie OC.

    finito.

    jak by co pisz, to powiem co i jak szczegolowo.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] Lancia Lybra 2.4 JTD

  • 5. Data: 2010-03-01 10:47:37
    Od: "myrkysfara" <j...@n...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedającym.
    > w celnym nie potrzebujesz w zasadzie niczego - tlumaczen itp. czas - do 7

    Na swiecku czas to z jakies 2 godziny w zaleznosci ile osob papiery zlozylo
    nawet szybciej ma spowrotem tam kazdego na miejscu obsloguja miedzy 7 a 15.

  • 6. Data: 2010-03-01 20:32:35
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Tak.. tylko 95% to informacje stare
    co to znaczy stare? drugi wynik i info z 10 styczeń 2010

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 7. Data: 2010-03-01 20:37:06
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

> [...]
    > akcyze - mnie doradzili, i przepisalem umowe ze sprzedającym.
    > w celnym nie potrzebujesz w zasadzie niczego - tlumaczen itp. czas - do 7

    człowieku strzelasz sobie w stopę - doradził ci urzędnik jaką kwotę wpisać?
    Najlepiej wpisać 1 Euro bo koszty znikome. Jak ci doradzał urzędnik to
    złamał prawo bo nie może

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 8. Data: 2010-03-01 20:37:18
    Od: karbar <k...@w...pl>

    > jak by co pisz, to powiem co i jak szczegolowo.

    Super opis! A nie wiesz jak się sprawa ma, gdybym chciał ściągnąć auto,
    które w Niemczech ma zabrany dowód? Była stłuczka, auto do zrobienia,
    ale naprawiane byłoby w PL?

    pozdrawiam
    karbar