  • Data: 2009-01-21 21:44:49
    Temat: Re: Canon 70-200 która wersja i dlaczego?
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:49779459@news.home.net.pl...

    > Czy nie jest tak, że ukłąd stabilizacji obrazu powiększa wagę obiektywu ?
    > Cięższy obiektyw trudniej utrzymać w ręku - o ile trudniej w przypadku
    > dociązenia obiektywu układem IS ? Czy w taki razie układ stabilizacji w
    > obiektywie nie niweluje głównie sam siebie ?
    >
    > Taki przyczynek do dyskusji...

    nie potrafie odpowiedziec na to pytanie, z braku danych.
    moge podac dane do dyskusji: sloik z deklami i stopa na statyw wazy
    dokladnie 1625g.

    czy duzo? owszem. czy powoduje "plywanie"? nie wiem. przy odpowiednim
    chwycie (za szklo i korpus) jest stabilne.
    porownujac z "inna klasa" jak sigma 100-300 (5.6 na dlugim) nie wydaje mi
    sie, zeby mi sie bardziej reka trzesla.
    a komfort 2.8 vs 5.6 nie podlega dyskusji.

    bardzo subiektywnie:
    na 200 bez is w porywach schodzilem do 100.
    na eLce z IS do 25. (tez w porywach)

    Alex.

    Alex.