  • 1. Data: 2009-06-23 22:26:18
    Temat: Re: Cartrack
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    op23 pisze:

    > No ale ... do czego konkretnie to służy i jakie ma atuty w stosunku do
    > nawigacji zbudowanych w oparciu o PDA np ?

    To nie jest nawigacja ale monitoring - skrzynka przeznaczona do
    zabudowania głęboko w samochodzie. Poczytaj np. o Keratronik Predator
    Combo - tutaj zrobiłem to ze 2-3x taniej. Moje rozwiązanie natomiast nie
    wymaga komunikacji z serwerem przez Internet.

    Teraz pracuję nad przeniesieniem kodu cartrack'a na nowy sprzęt (a
    właściwie stary - płytkę oryginalnego Predatora 1.7, którą można na
    Allegro kupić za ok. 300 zł z kompletem anten). Nie wiem tylko, na ile
    reverse engineering schematu Predatora (albo chociaż rozkład sygnałów na
    pinach oryginalnego procesora) będzie się nadawał do publikacji z
    prawnego punktu widzenia.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/