    From: " " <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
    Date: Wed, 16 Mar 2011 13:23:21 +0000 (UTC)

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Znaczy że Honda daje gwarancję na 5 lat?
    > Coś ściemniasz.....

    oczywiscie posiada tylko 3 lata/100 kkm - co szybciej nastapi, wymiana na
    zasadzie "dobrej woli" auto serwisowane ;) i to jest podejscie ;) do klienta

    > Obstawiam że to nie jest zużycie eksploatacyjne, więc wszędzie by to
    > zmienili.
    > To nie zawieszenie.

    fotel, nie zuzywa sie eksploatacyjnie, zuzywa sie jak wszystko, w Toyo
    wymienili, bo placisz za "logo", a w Kii nie placisz, to nie wymieniaja ot
    roznica...

    ostatnio liczylem E15 sedan (niestety niema kombi) i Ceed'a kombi i taki
    porownywalny wyposazenie upusty itd... z jedna roznica silnik w kednym 1.4 D w
    Kii 1.6 D roznica w cenie znikoma na tyle wysoka, ze mozna smialo brac Toyo,
    inaczej sie sprawa przedstawia w natanszych wersjach, tu Toyo winszuje sobie
    "jak za zboze" i nic nie oferuje ;)...

    > Ja też nie, rozważałem Aurisa przed zakupem, ale w porównaniu do Ceeda czy
    > Bravo to jakość użytych materiałów we wnętrzu wyglądała bardziej na chińskie
    > niż japońskie pochodzenie, a cenili ten twardy plastik że hoho.
    > Odpadł w przedbiegach.

    jak wyzej, to takie studenckie dywagowanie, Kia to super design, rozwiazania
    unikatowe na klase czy segment - mysle czyms trzeba bylo kupic rynek - to
    czego nie mieli u innych VW/Toyo/Honda np. czytaczka USB czy CD/MP3, z tego co
    pamietam Kia miala na wejsciu bez czekania na jakies FL czy wrecz zmiany
    modelu jak w Toyo ktora dalej nie ma czytaczki USB - E15.

    zdjae soiebi espraw, iz "samochod sie zuzywa"... bo sie nim jezdzi

    ale zawias 40 tkm... i to pewnie jakis pierd za 30 zeta... moze dojzeja do
    prawdziwej gwarancji ale wtedy ceny drastycznie wzrosna takie prawo rynku "nic
    za darmo"...