  • 1. Data: 2022-01-26 11:20:25
    Temat: Cennik prepaid w Plusie
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Cena za 1 min w prepaid w Plusie kosztuje 74 gr. Co jest grane> Dlaczego
    taka drastyczna podwyżka ceny i to bez ostrzeżenia?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2022-01-26 11:25:43
    Temat: Re: Cennik prepaid w Plusie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    przejdz do play od nowa
    nie place praktycznie nic, raz wmiesiącu wyślę smsa
    poprzenosilem do play wszystkich do ktorych dzwonię
    a jak juz chcę zadzwonić po za siec,
    to pakiet 100minut bezterminowy za 15zł

  • 3. Data: 2022-01-26 11:41:57
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał:

    przejdz do play od nowa
    nie place praktycznie nic, raz wmiesiącu wyślę smsa
    poprzenosilem do play wszystkich do ktorych dzwonię
    a jak juz chcę zadzwonić po za siec,
    to pakiet 100minut bezterminowy za 15zł

    Minuta do wszystkich sieci 0,45 zł ???
    SMS do wszystkich sieci 0,29 zł
    MMS do wszystkich sieci 0,45 zł
    Transfer danych (za. 500 KB) 0,01 zł
    Brak płatnej aktywności w cyklu rozliczeniowym 3,00 zł

    Coś jest nie tak. Poza tym jakaś opłata aktywacyjna 50 zł.

    15 zł/10 dnipakiet jednorazowy

    SOLO L 30 zł/mies.pakiet cykliczny

    SOLO XL odNowa 35 zł/mies.

    Gdzie tu jest to o czym piszesz? Wyjaśnij mi co mam zrobić, aby mieć
    bezterminowe konto za 15 zł.

    Pzdr

  • 4. Data: 2022-01-26 13:41:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

> [...]
    >
    > przejdz do play od nowa
    > nie place praktycznie nic, raz wmiesiącu wyślę smsa
    > poprzenosilem do play wszystkich do ktorych dzwonię

    w sieci za darmo bez limitów

    > SMS do wszystkich sieci 0,29 zł
    wysyłam 1x miesięcznie dla płatnej aktywnosci
    w sieci za darmo bez limitów

    > MMS do wszystkich sieci 0,45 zł
    nie wysyłam (facebook, mail)

    > Transfer danych (za. 500 KB) 0,01 zł
    dodatkowa karta sim do netu, telefon dual sim
    virgin ostatnio daje 10GB, play 100GB

    > Brak płatnej aktywności w cyklu rozliczeniowym 3,00 zł
    wysyłam 1xSMS miesięcznie dla płatnej aktywnosci

    > Coś jest nie tak. Poza tym jakaś opłata aktywacyjna 50 zł.
    nie mam pojęcia, nigdy nie płaciłem tego

  • 5. Data: 2022-01-26 18:05:09
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    > pakiet 100minut bezterminowy za 15zł
    > w sieci za darmo bez limitów

    Wszyscy w Polsce są w Play? Piszesz bez sensu. Dzięki za te porady.

    Pzdr

  • 6. Data: 2022-01-26 22:52:42
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 26.01.2022 o 18:05, Kamil pisze:

    > Wszyscy w Polsce są w Play? Piszesz bez sensu. Dzięki za te porady.
    >
    > Pzdr

    Za 15 zł można kupić pakiet 100 minut do wszystkich sieci i - co istotne
    - pakiet nie ma limitu ważności (30 dni, itp.).
    Natomiast w taryfie Play odNOWA jest też możliwość bezpłatnej aktywacji
    pakietu tzw. Stanu Darmowego, w ramach którego rozmowy i SMS-y do innych
    numerów w sieci Play (i lub u operatorów wirtualnych działających na
    bazie Play) są bezpłatne.

    Żadnej "opłaty aktywacyjnej" 50 zł lub jakiejkolwiek innej tego typu tam
    nie ma.

  • 7. Data: 2022-01-26 23:47:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jan 2022 13:41:57 +0100, w <61f1419a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,
    "zlotowinfo" <u...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > w sieci za darmo bez limitów

    > nie wysyłam (facebook, mail)

    > dodatkowa karta sim do netu, telefon dual sim

    Za 9zł/m-c w Virgin masz 300min. i 300 sms oraz 1GB (każdy kolejny 1GB=1zł).

  • 8. Data: 2022-01-27 00:20:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jan 2022 22:52:42 +0100, w <sssfrc$do4$1@dont-email.me>, mrvtktjv
    <m...@m...ct8.pl> napisał(-a):

    > Za 15 zł można kupić pakiet 100 minut do wszystkich sieci i - co istotne
    > - pakiet nie ma limitu ważności (30 dni, itp.).

    Te 100min/15zł to taki śmiech, że tylko brak limitu to ratuje dla niektórych.

    Miałem kiedyś tą taryfę, ale to szkoda zdrowia.

  • 9. Data: 2022-01-27 01:18:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mrvtktjv" sssfrc$do4$...@d...me

    > Za 15 zł można kupić pakiet 100 minut do wszystkich sieci
    > i - co istotne - pakiet nie ma limitu ważności (30 dni, itp.).

    Można 5 lat bez dopłacania?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2022-01-27 13:07:03
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Za 9zł/m-c w Virgin masz 300min. i 300 sms oraz 1GB (każdy kolejny
    > 1GB=1zł).

    Z całym szacunkiem, ale moje pytanie dotyczyło cen w Plusie i przyczyny tych
    horrendalnych podwyżek. A wszystkie wypowiedzi są typu:

    Zepsuł mi się Opel... Olej Opla kup Mercedesa. Proszę takich "doradzaczy" o
    opuszczenie wątku, ponieważ bredzą bez sensu.

    A do meritum. Pamiętam czasy, kiedy 3 min rozmowy kosztowały 6 gr, a poza
    tzw. szczytem 6 min. Taryfy komórkowe to nic innego jak zmowa cenowa.
    Utrzymanie infrastruktury radiowej jest o wiele tańsze od kabli. Ktos
    powinien się za to zabrać i ukrucić to draństwo.

    Pzdr