  • 1. Data: 2022-01-20 09:22:15
    Temat: Stare tablety
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co można zrobić ze starym tabletem z androidem 4.

    Powoli ale systematycznie przestaje działać i telewizja internetowa i
    nawigacje...

    A może da się wykorzystać sam ładny amoledowy ekran?
    Pierwszy pomysł zdalny pulpit z małego nowoczesnego smartfona...
    Są lepsze rozwiązania?

    Szkoda wyrzucać

  • 2. Data: 2022-01-20 10:40:20
    Temat: Re: Stare tablety
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/01/2022 09:22, _Master_ wrote:
    > Co można zrobić ze starym tabletem z androidem 4.

    Jak na Allwinner A10/20, to da się zainstalowac Debiana. Prywatnie
    używalem go jako panel dotykowy do HomeAssistanta.

    https://wiki.debian.org/InstallingDebianOn/Allwinner

    Działało przeciętnie :(

  • 3. Data: 2022-01-20 10:48:04
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.01.2022 o 09:22, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > A może da się wykorzystać sam ładny amoledowy ekran?
    > Pierwszy pomysł zdalny pulpit z małego nowoczesnego smartfona...

    Zależy jakie masz w nim funkcje i jaka jakość komponentów w środku. Ja
    mam tablet z A nr 2.2. i ani myślę o wyrzucaniu,. Tablet leży sobie na
    stole i służy do rozmów i SMSowania, ze względu na bardzo dobrą jakość
    dźwięku - do słuchania audiobooków. Jako że fabrycznie ma zainstalowana
    komercyjną nawigację to gdy zachodzi potrzeba zabieram dziada do auta w
    roli nawigacji. Mapy trochę nieaktualne, ale na miejsce doprowadzi.
    Ogóle spokojnie mógłbym zrezygnować z telefonów praktycznie niewiele
    tracąc,. Bo utrata tych tabunów nachalnych aktualizacji z Sklepu Play to
    żadna strata.

  • 4. Data: 2022-01-20 11:18:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-20-stycznia-2022 o 10:48, trybun pisze:

    > Zależy jakie masz w nim funkcje i jaka jakość komponentów w środku.

    Np. Dell Venue7 3740 LTE

  • 5. Data: 2022-01-20 11:21:02
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 20 Jan 2022 09:22:15 +0100
    doszła do mnie wiadomość <61e91bb7$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :
> [...]
    >
    >A może da się wykorzystać sam ładny amoledowy ekran?
    >Pierwszy pomysł zdalny pulpit z małego nowoczesnego smartfona...

    Oddaj jakiemuś dzieckowi do grania w gry, ucieszy się.

    --
    Szwambuł trantiputl.

  • 6. Data: 2022-01-20 11:36:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-20-stycznia-2022 o 11:21, a...@p...com pisze:
    > Oddaj jakiemuś dzieckowi do grania w gry, ucieszy się.

    Dzieciaki twierdzą że za wolny ;-)

  • 7. Data: 2022-01-20 19:59:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-20 o 09:22, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > A może da się wykorzystać sam ładny amoledowy ekran?
    > Pierwszy pomysł zdalny pulpit z małego nowoczesnego smartfona...

    Urządzenie do przechwytywania obrazu za kilka dolarów i masz
    mobilny monitor do urządzeń przenośnych.