  • 11. Data: 2022-01-27 15:09:53
    Temat: Re: Cennik prepaid w Plusie
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    > "mrvtktjv" sssfrc$do4$...@d...me

    > Można 5 lat bez dopłacania?...

    Można. Pod warunkiem, że będzie się pamiętać, by przynajmniej raz w
    miesiącu na cokolwiek "wydać" zł lub zużyć choć odrobinę pakietu - w
    przeciwnym wypadku zostanie pobrana opłata 3 zł co miesiąc.

    Czyli są bezterminowe pakiety, ale jest i ryzyko opłaty tych 3 zł. Coś
    za coś.

  • 12. Data: 2022-01-27 16:41:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Jan 2022 13:07:03 +0100, Kamil wrote:

    > Z całym szacunkiem, ale moje pytanie dotyczyło cen w Plusie i przyczyny tych
    > horrendalnych podwyżek. A wszystkie wypowiedzi są typu:
    >
    > Zepsuł mi się Opel... Olej Opla kup Mercedesa. Proszę takich "doradzaczy" o
    > opuszczenie wątku, ponieważ bredzą bez sensu.

    A widzisz - jedna z przyczyn takich podwyzek, to ta, ze mogą.
    Bo ty nie uciekniesz, choc ci dobrze radzimy.

    > A do meritum. Pamiętam czasy, kiedy 3 min rozmowy kosztowały 6 gr, a poza
    > tzw. szczytem 6 min.

    Centertel? W GSM minuty luzem to chyba nigdy takie nie byly.

    > Taryfy komórkowe to nic innego jak zmowa cenowa.

    Kiedys bym ci przyznal racje.
    UKE i UOKiK z jednej strony walcza ze zmowami, a z drugiej
    organizowaly konferencje w sprawie ustalenia stawek MTR.

    Ale ten etap chyba juz dawno za nami.

    Gdzie ta podwyzka? Moze maja juz dosc takich oszczednych,
    chca dac no-limit za 39zl/mc :-)

    > Utrzymanie infrastruktury radiowej jest o wiele tańsze od kabli. Ktos
    > powinien się za to zabrać i ukrucić to draństwo.

    W radiu tez sa koszta, i to nie male.
    Za to utrzymanie kabli ... naprawde drogie?
    Utrzymanie!

    No tak, tylko teraz trzeba miedz wymienic na szklo ...

    J.

  • 13. Data: 2022-01-27 18:28:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.01.2022 o 16:41, J.F pisze:

    > W radiu tez sa koszta, i to nie male.

    Ale nie takie jak w kablach. Gdyby było inaczej nikt by się nie bawił w
    żadne 5G tylko do każdego domu/mieszkania walił kable.

    W czasach powszechności telefonów przewodowych koszt budowy urządzeń i
    przyłączy kształtował się mniej więcej na takim poziomie:
    koszt wyposażenia abonenckiego - 1000$
    kosz infrastruktury kablowej - 3000-4000$
    To były oczywiście jakoś tam uśrednione kwoty.

    > Za to utrzymanie kabli ... naprawde drogie?
    > Utrzymanie!

    Oczywiście. Kable się zrywają, są wykopywane czy uszkadzane w inny
    sposób, złącza śniedzieją, abonenci się przenoszą - do tego są potrzebni
    ludzie i pracą zdalną nie da się tego obskoczyć.
    Do tego dochodzi koszt kanalizacji i podatków za nią, a teraz jeszcze
    dochodzi Polski Ład.

    W przypadku infrastruktury bezprzewodowej masz tylko koszty zakupu i
    postawienia urządzeń oraz jakichś tam licencji. Ludzi natomiast potrzeba
    do utrzymania tej infrastruktury duuużo mniej.

    > No tak, tylko teraz trzeba miedz wymienic na szklo ...

    Pod względem utrzymania infrastruktury szkło nie różni się tak bardzo
    kosztami od utrzymania miedzi.

  • 14. Data: 2022-01-27 22:50:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jan 2022 13:07:03 +0100, w <61f28af0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Kamil" <n...@t...pl> napisał(-a):

    > Z całym szacunkiem, ale moje pytanie dotyczyło cen w Plusie i przyczyny tych
    > horrendalnych podwyżek.

    Nie pomyliłeś grupy z rzecznikiem prasowym Polkomtela?

    > A wszystkie wypowiedzi są typu:
    > Zepsuł mi się Opel... Olej Opla kup Mercedesa. Proszę takich "doradzaczy" o
    > opuszczenie wątku, ponieważ bredzą bez sensu.

    Wolisz zgłębiać tajemnice księgowości Polkomtela czy rozwiązać problem?

    > Taryfy komórkowe to nic innego jak zmowa cenowa.

    :D Spisek żydokomuny.

  • 15. Data: 2022-01-28 06:32:30
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał:

    > A widzisz - jedna z przyczyn takich podwyzek, to ta, ze mogą.
    > Bo ty nie uciekniesz, choc ci dobrze radzimy.

    Radzicie? Wy Król? Nie bredź. Sam wiem jak szukać lepszego rozwiązania, bo
    te dotychczas podane są bez sensu. Może za wyjątkiem Virgin, ale jeszcze nie
    sprawdzałem. Pewnie tak samo jak gdzie indziej. Obiecanki, cacanki w
    reklamach, a rzeczywistość skrzeczy.

    Pzdr

  • 16. Data: 2022-01-28 06:34:26
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

> [...]

    Wolisz zgłębiać tajemnice księgowości Polkomtela czy rozwiązać problem?

    > Taryfy komórkowe to nic innego jak zmowa cenowa.

    Żałosne.

    Bzpzdr

  • 17. Data: 2022-01-28 06:37:03
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "nadir" napisał:

    > Ale nie takie jak w kablach. Gdyby było inaczej nikt by się nie bawił w
    > żadne 5G tylko do każdego domu/mieszkania walił kable.

    Dzięki za rzeczową i sensowną wypowiedź. Szkoda, że na grupach coraz mniej
    takich użytkowników.

    Pzdr

  • 18. Data: 2022-01-28 11:43:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2022 06:32:30 +0100, Kamil wrote:

    > Radzicie? Wy Król? Nie bredź.

    Radze ja, radzą inni a ty nerwowo reagujesz

    > Sam wiem jak szukać lepszego rozwiązania, bo

    No to szukaj i pisz na Berdyczów.

  • 19. Data: 2022-01-29 03:30:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 3wk0n1xjwjw3$....@4...net

    > A widzisz - jedna z przyczyn takich podwyzek, to ta, ze mogą.
    > Bo ty nie uciekniesz, choc ci dobrze radzimy.

    Ktoś musi płacić byśmy mieli za freeko, lub nawet taniej...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2022-01-29 03:42:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 10azew5u7mzql.1bx77qh68yf6j$....@4...net

    > Radze ja, radzą inni a ty nerwowo reagujesz

    Dobrze radzisz -- więc nerwowo reaguje...

    -=-
    Opluj chama to cię pogłaszcze;
    pogłaszcz chama to cię opluje...
    -=-

    Nerwowo reaguje? -- więc go zostaw w spokoju,
    bo nie pójdzie za Tobą...
    https://youtu.be/YIxNPnYTG_E?t=310
    Toż Kamil zwykle tak reaguje na rady od serca...
    Może to nie jest stale ten sam Kamil?...
    Nie sprawdzam...

    > No to szukaj i pisz na Berdyczów.

    Niedaleko Żytomierza.
    Załogę Żytomierza wycięto w pień, ludność Żytomierza
    zostawiono na pastwę Stalina, kilkanaście lat później
    marny los spotkał resztę Polaków, zwłaszcza żydów...
    (mała litera -- religia)

    Nie narzekam na reklamy Play.

    -=-

    VM?... Wbijali mi nóż w plecy 5 lat temu...
    Podczas moich pertraktacji z wiewiórkami...

    --