  • Data: 2019-07-21 16:18:39
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-21 o 15:28, Cavallino pisze:

    > Proszę cytat, gdzie to zrobiłem?

    Pisałeś w poprzednim poście o rynku z całą masą oszustów. (post z 13.37)
    Może nie miałeś takiego zamiaru, ale co w takim razie oznacza wg Ciebie
    cała masa? Czy to jakiś minimalny procent rynku - nie godny całej tej
    dyskusji-
    czy to prawie każdy nieco droższy oferent już się łapie w tej całej masie?

    > Nie sądzę - większość wylicza ceny tak jakbyście chcieli - czyli bez
    > związku z prawdziwymi kosztami.
    > Może niw motoryzacji, ale tak ogólnie.

    Jakiś tam związek być musi i te oferty jakoś tam się różnią.
    Nie przesadzaj z tym brakiem związku.

    > Kup śrubkę w Castoramie, albo udowodnij mi, że jej cena jest jakkolwiek
    > związana z rzeczywistym kosztem jej sprzedaży.

    W dużych firmach nawet nie ma co próbować patrzeć na takie zależności.
    Mają taka politykę, że akurat w tym miesiącu zarabiają kilkukrotnie na
    śrubkach
    a kafelki są tanie.

    > Nie łżyj tak bezczelnie, skoro nie raz i nie dwa pisałem coś dokładnie
    > odwrotnego.

    Nie ma tu żadnego łgarstwa. Mam wrażenie, że czujesz się otoczony przez
    jakieś oszukańcze oferty. Takie sprawiasz wrażenie poprzez swoje wypowiedzi.

    > Względnie jak nie rozumiesz co to są koszty, to zakończ tą dyskusję.
    > Albo udaj się do księgowej po wyjaśnienia - ona Ci wyliczy realny koszt
    > każdego produktu/usługi, którą świadczysz.
    > Nie będziesz musiał posługiwać się kapeluszem przy wycenach.

    Właśnie dlatego, że wiem co składa się na ofertę cenową i
    jakie koszty się uwzględnia, to wiem, że nie potrzeba kapelusza,
    żeby wygenerować cenę wiele razy większą niż rynkowa i
    jest to racjonalna kalkulacja. Nie nazywam tego też oszustwem

    > Jest.

    > ????
    > Co to za bzdury?
    > przecież mówimy o tym, że właśnie to o niczym nie świadczy, że ją
    > wybrał, tylko to, czy zrobił to świadomie.

    Przeczysz sam sobie. Jak niezorientowany klient może wybrać ofertę?

    > Może akceptowalny dla innych oszustów, stosujących te same metody wyceny.

    > Nie - mam żal że się mnie próbuje oszukiwać.
    > Nieważne z jakich powodów - indolencji wyceniającego, który nie ma
    > zielonego pojęcia jak to zrobić, więc rzuca kwotą z sufitu, czy celowego
    > działania które opisałeś (doliczę sobie 900% do realnej ceny nie
    > informując o tym klienta).

    Klienta trzeba poinformować o cenie i tyle.
    Albo klient ją akceptuje albo nie. Czasem nawet pytają mni dlaczego coś
    tam jest tak drogie - bo to przecież 5 minut roboty - ale ja akurat
    jestem w stanie wyjaśnić.
    Jak Ci się cena nie podoba, to zapytaj dlaczego taka i co się na nią składa.
    Dopiero wtedy to przeanalizuj i przyklejaj łatkę oszusta.