  • Data: 2010-03-20 08:44:19
    Temat: Re: Chevrolet - znów problemy
    Od: rudy <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pavellz pisze:

    > Każdy producent tak olewa klienta? Boję się, bo po roku doświadczeń
    > z tym autem rośnie powoli lista rzeczy do wymiany, a jednak mimo

    skoda tak samo ;) jesli cie to pocieszy

    padł mi wtryskiwacz - miesiac czekania
    przyszedł wtryskiwacz - okazało sie ze rowniez katalizator trzeba
    wymienic - kolejny mieisac
    przyszedł katalizator - to okaząło sie ze drug katalizator sie w
    miedzyczasie skończył- wiec trzeci miesiac czekania...

    --
    Wojciech Rudziński
    http://www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA