    From: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chevrolet - znów problemy
    Date: Sat, 20 Mar 2010 12:22:59 +0100

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ho2753$nd3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ich oszczędności ;) Nie klienta.

    Z pewnością i zapewne nie powinno dziwić to, że każdy podmiot gospodarczy
    dąży do maksymalizacji zysków, z tym że pytanie na ile ta maksymalizacja
    zysków
    może postępować i kiedy oszczędności negatywnie wpływają na marketing
    i sprzedaż. Zastanawia mnie to ile czasu jeszcze polski klient będzie
    traktowany
    po macoszemu? Trochę to dziwi w obliczu kryzysu w branży i faktu, że jednak
    sprzedaż
    aut w Polsce nie jest najgorsza, a więc rynek wydaje się być wart
    zainteresowania.

    Swoją drogą polityka Chevroleta w Polsce znów nastręcza wielu pytań o swój
    sens.
    O ile Aveo jest jeszcze atrakcyjną ofertą cenową z racji na wytwarzanie go
    na miejscu
    (chociaż kiedy byłem nim zainteresowany dealer oferował mi egzemplarz
    ściągany z Korei,
    bo te z Polski szły na Ukrainę), to obecne kroki są co najmniej dziwne.
    Nowy Spark kosztuje prawie tyle samo co Aveo, oferując stylistykę dla
    miłośników Hot Wheelsów,
    mało miejsca w środku, już nie wspominając o tym że nie jest to jakaś fura
    pełnych nowoczesnych
    rozwiązań, skoro na pierwszy rzut oka dostrzegam części ze swojego Sparka.
    Jedyne co mi się podobało to nafaszerowanie auta airbagami.

    Dziwne że GM nie widzi konkurencji Hyundaia, Kii, Dacii, które w sumie chyba
    skuteczniej
    odgryzają kawałki tego segmentu rynku.

    Pzdr
    Paweł