eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChevrolet - znów problemy › Re: Chevrolet - znów problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!feeder.news-service.com
    !postnews.google.com!e7g2000yqf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chevrolet - znów problemy
    Date: Sat, 20 Mar 2010 07:06:31 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 59
    Message-ID: <d...@e...googlegroups.com>
    References: <ho1u07$m8e$1@news.onet.pl> <ho28k1$c3k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 76.112.1.230
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1269093992 2245 127.0.0.1 (20 Mar 2010 14:06:32 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Mar 2010 14:06:32 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e7g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=76.112.1.230;
    posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/532.5
    (KHTML, like Gecko) Chrome/4.1.249.1036
    Safari/532.5,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265750
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mar 20, 6:38 am, "Chevy" <c...@h...com> wrote:
    > Użytkownik "pavellz" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:ho1u07$m8e$1@news.onet.pl...
    >
    >
    >
    >
    >
    > > Witam,
    >
    > > znów się podzielę swoją opinią o tej jakże wspaniałej marce.
    > > Pisałem już o cenach przeglądów (Spark - 800 zł za przegląd
    > > gwarancyjny).
    > > Firma dobiła mnie ostatnio terminem naprawy. Okazało się
    > > że po 26000 żywota dokonała przekładnia kierownicza
    > > (jeżdzę slalomem pomiędzy dziurami, więc strasznie
    > > jej nie przeciążałem). Serwis stwierdził że naprawi to na gwarancji,
    > > ale... okazuje się że części są w większości w Holandii, a niektóre
    > > w Korei, a więc... czas naprawy 2 tygodnie z opcją przedłużenia.
    > > Łza się w oku kręci na wspomnienie matiza, który w ciągu dwóch dni
    > > w byle stodole mógł być rozkręcony i skręcony z powrotem.
    >
    > > Każdy producent tak olewa klienta? Boję się, bo po roku doświadczeń
    > > z tym autem rośnie powoli lista rzeczy do wymiany, a jednak mimo
    > > wszystko chciałbym nim czasem jeździć. Części od matiza średnio
    > > pasują (często to są drobne różnice, niemniej na tyle duże,
    > > że i tak musisz kupić 1,5x droższą część z logo GM, a nie Daewoo na
    > > pudełku).
    > > Dodam że z usterek zaliczyłem rozładowany akumulator (a bo tak mu uciekł
    > > nagle prąd), niezwijające się pasy, wiatrak wentylatora, uszczelkę
    > > wałka...
    > > Już moja stara Łada 2107 była bardziej odporna...
    >
    > > No... Jak chociaż jedną osobę tym postem zrażę do kupna tego badziewia
    > > to mam chociaż satysfakcję że im sprzedaż spadnie. Już lepiej jeździjcie
    > > do tych dziadków z niemiec po prawdziwe samochody...
    >
    > ciekawi mnie czy prawdziwe chevrolety (made in usa) tez taki badziew ...??
    > posiada ktos fure z USA ??

    Te koreanskie Daewoo sa kiepskie takze w USA. Z tym, ze w USA
    sprzedaja jedynie Aveo i jest to obecnie jeden z najtanszych
    samochodow na rynku amerykanskim,

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: