  • 41. Data: 2023-01-05 23:40:19
    Temat: Re: Chłopy, Atmeg-i rzucili - prawie jak za komuny
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 02.01.2023 o 13:59, J.F pisze:

    > Piotr ma jakies ciagoty do dlugowiecznosci :-)
    >
    > Jeszcze bym rozumial, jakby jakies sondy kosmiczne robil,
    > ale chyba nie :-)

    Coś o zalewaniu betonem było więc wykuwanie z płyty może być
    mało elektroniczne :)
    --
    pzdr, j.r.

  • 42. Data: 2023-01-07 15:12:01
    Od: pytający <r...@p...fm>

    piątek, 30 grudnia 2022 o 23:41:50 UTC+1 pytający napisał(a):
    > Chciałem napisać jak w temacie, ale w ciągu 3 dni rozeszło się 6 tyś. Atmega
    1284P-AU w Farnell-u. Koszmar ...

    > pytający

    Znów się pojawiły, 1,5 tysiąca sztuk.

  • 43. Data: 2023-01-07 17:47:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-01-05 o 23:29, Rutkowski, Jacek pisze:

    > W trzech pralkach automatycznych i zmywarce jaka rozbierałem były ATMegi32
    > oraz ATMega64. Sprzęty Amica, Candy, Bosch...
    No tak, tylko że ja pisałem (miałem na myśli :) o sterownikach w
    maszynach a nie agd, ale ok, tam maja swoja niszę :)
    No i pilz jeszcze wyprodukował moduł bezpieczeństwa z atmegą ale to się
    kompletnie nie nadawało do użytku bo wieszała się namiętnie. Wiem bo
    dostałem taki do naprawy. Nie wiem jakim cudem uzyskali na to
    certyfikaty bezpieczeństwa.

    --
    Janusz

  • 44. Data: 2023-01-08 10:45:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 7 stycznia 2023 o 19:43:52 UTC+1 Jacek napisał(a):
    1284P-AU w Farnell-u. Koszmar ...pytający

    > Te atmegi to od strony programistycznej to wydają się trochę
    > lepsze od PICow. Ale większy pobór prądu mają, generalnie. I
    > jakoś tak, po napisaniu i przetestowaniu programu, PICe lepsze.
    >

    > Taka obserwacja.

    A "lepsze" C64 czy atarynka?
    PC (niech będzie AT z VGA) czy Amiga?