  • Data: 2020-09-23 00:23:47
    Temat: Re: Chyba padł mi dysk
    Od: pioruns <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/09/2020 22:22, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:

    > SpinRite potrafi(oprócz testu odczytu i opdzyskiwania danych) robić test zapisu
    wcześniej
    > kopiując dane sektora w inne miejsce(chwilowo), w zasadzie tylko tym się różni od
    > pozostałych wymienionych programów, no i oczywiście jest płatny.
    > Ostatnio naprawiałem znajomej dysk z laptopa za pomocą Victorii, początkowy stan
    jak u
    > Smoka, końcowy - 2408 reallokowanych sektorów - dysk będzie do wymiany niebawem.

    Tak, Spinrite robi naprawy, czy to podczas odczytu czy zapisu, bez
    utraty danych. Smokowi się przyda skoro mu dysk zgubił partycję, to
    Spinrite może tą partycję znaleźć jeśli uda mu się naprawić sektory,
    które zapewne zawierają tablicę alokacji tej partycji.
    Victoria i MHDD testowałem ale wiele lat temu, odkąd kupiłem SpinRite
    już nie są mi potrzebne.

    --
    pozdrawiam, pioruns