    From: "SP4OLN" <S...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Chyba padłem ofiarą włamania - co robić?
    Date: Sat, 2 Jun 2012 20:14:47 +0200

    "Latet" <l...@l...pl> wrote in message
    news:jqcvm6$r5q$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam konto hostingowe w firmie AVX.pl
    > Do tej pory, zasadniczo, byłem zadowolony.
    > Niestety dziś od rana stało się coś dziwnego - wszystkie moje strony
    > (kilka domem, 3 niezależne serwisy) "zniknęły" - wpisanie ich adresów
    > powoduje automaczne przekierowanie na podejrzaną stronę o adresie:
    > http://gotonepal.eu/pl/ [klikać na własną odpowiedzialność]
    >
    > Czy ktoś wie coś o tym bliżej? Czy to zwykłe przekierowanie, czy też może
    > na tej stronie rozprzrstrzenia się jakiś złośliwy kod?
    >
    > Czy jest coś, to mogę lub powinienem zrobić? Oczywiście natychmiast
> [...]

    Przydało by się więcej informacji .
    Np. adres www zainfekowanej strony .
    Powinieneś zmienić hasła do hostingu i przeskanować
    dokładnie komputer na którym tworzyłeś strony,
    wchodziłeś do hostingu / ftp, lub trzymałeś
    dane do hostingu / ftp .Sposobów infekcji jest kilka ...
    Potem przywrócić treść stron z bakapu :-)
    Firma hostingowa powiadomiona ?
    W jaki sposób aktualizujesz / uruchamiasz strony www ?
    Możesz wejść do edycji strony lub na ftepa ?
    Masz backup ?
    Czy firma hostingowa robi i udostępnia backup ?
    Czy hasło do hostingu różne od innych używanych w sieci ?
    W jakiej technologii robisz strony www ?
    Czy jeden z twoich hostingów to :
    adamprzeniewski.com
    avx.pl
    betterships.com
    hostingowe.info
    mocadrenaliny.com
    politechno.pl
    slonczewski.pl
    studio-nieruchomosci.pl
    uslugowiec.com
    www.4x4zone.co.uk
    www.abixolkusz.pl
    www.adam1986.avx.pl
    www.axis.radom.pl
    www.cbradiochat.net
    www.dobreplotery.pl
    www.edmunds.com
    www.erawodzireja.pl
    www.grainger.com
    www.jarekmagiera.com
    www.kwiaciarenka.pl
    www.ligota-panewniki.pl
    www.machnikowski.eu
    www.mikrofilmy.info
    www.mittendrin.pl
    www.mynetasq.com
    www.netasq.co
    www.pfon.org
    www.playgroundpolska.pl
    www.progresiv.pl
    www.reklamapoznan.pl
    www.swiat.kuchni.pl
    www.swiatdomina.pl
    www.szczecin.architekturaibudownictwo.pl
    www.worldusabilitydaytour.pl
    Powyższe strony podobno korzystają z tego samego
    hostingu i znaczna część z nich działa poprawnie .

    --
    SP4OLN