  • Data: 2012-07-30 16:41:12
    Temat: Re: Chyba widzia em Kuczu na trasie
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Przeprowadzil sie?!

    Nie wiem. Po prostu krakusy maja dobre, szybkie i gotowe odpowiedzi.

    Nie zawsze blyskotliwe, ale maja.

    > wyjdzze na pole!

    U mnie tez sie mowilo "na pole", ale wiedzialem ze gdzies jest inaczej.

    > Pojdziemy na browara!

    Ale to myslalem, ze w calej polsce obowiazuje.

    Ja proponuje, zebyscie sobie do tego browara po kawalku weki zjedli.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo