eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCiąg dalszy historii: "Adata SU900 znika z systemu - kończy się?" › Re: Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika z systemu - kończy się?"
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika z systemu - kończy się?"
    Date: Fri, 21 May 2021 13:49:02 +0200

    > Warto przelutować? ;)

    Tym ewentualnie zajmie się serwis gwarancyjny. Dysk ma 5 letnią
    gwarancję, a minęły 2 lata.
    Oczywiście wiem, że łatwo nie będzie. SMART nie zgłasza błędów. Może się
    zdarzyć, że za pierwszym razem dysk będzie widoczny. Włączą, zobaczą, że
    jest OK i odeślą:)))
    Opis usterki i tego co już zrobiłem "wysmażyłem" na 2 strony, ale jak
    będą mieli nie uznać to i tak nie uznają:)

    > Dowiaduję się tu i ówdzie o awaryjności dysków SSD Adata, lecz niewiele
    > dowiaduję się o awaryjności dysków SSD: GoodRam, Kingston, Samsung,
    > Seagate (o tych w ogóle niewiele dowiaduję się!) WD itd...

    Ja też miałem opinie o awaryjności ADATA... pojedyncze. Dla mnie opinia
    typu" dysk do d*py" to żadna opinia, a takie czytałem. Obok w kompie
    działa sobie też SSD ADATA 128GB SP920 i działa sobie już 3 lata (TBW
    ok. 4TB) Zachęcony powyższym do drugiego kompa kupiłem również ADATA. No
    i mam co chciałem:)

    > Może dyski SSD Adata są nadmiarowo awaryjne?

    Być może.

    > Może są stosowane częściej niż dyski SSD innych producentów?

    Być może.

    > Może częściej niż inne dyski trafiają do graczy -- katujących te dyski?

    Być może. Graczem nie jestem (przynajmniej nie wg. współczesnych
    standardów tzn. nie płaczę, że karty graficzne kosztują krocie, mi
    wystarczy GT730:)

    > Może są lepsze i gorsze dyski SSD Adata? (na pewno są, ale czy
    > te lepsze są konkurencyjne względem dysków innych producentów?)

    Zapewne są lepsze i gorsze.

    > Może warto omijać dyski SSD Adata?

    Pytanie za milion:)

    > MLC zachęca... Jak widać -- wabi, by dokopać...

    Jak kupowałem SU900 to technologia MLC wychodziła z użytku, zastępowali
    ją szybciutko TLC. No to uznałem to za okazję, żeby kupić jeszcze MLC.
    Jeszcze dla kumpla wziąłem drugą sztukę (u niego na razie OK) No i mam
    okazję:))))

    > Czy zielone dyski SSD WD (swego czasu były bardzo tanie)
    > padały jak muchy w muchozolu?... ;

    Nie lubię i nie kupuję niczego co ma "green" w nazwie. Kojarzy mi się
    zaraz z pewną współczesną odmianą totalitaryzmu:)

    --
    t0maszek