eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCiąg dalszy historii: "Adata SU900 znika z systemu - kończy się?" › Re: Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika zIHN5c3RlbXUgLSBrb8WEY3p5IHNpxJk/Ig=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.host-92-23-78-
    164.as13285.net!not-for-mail
    From: pioruns <w...@w...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika
    zIHN5c3RlbXUgLSBrb8WEY3p5IHNpxJk/Ig=
    Date: Fri, 21 May 2021 16:52:26 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <s88kvo$ta9$1$pioruns@news.chmurka.net>
    References: <s80ovv$6e5$1@gioia.aioe.org> <s839pn$1sjt$1@gioia.aioe.org>
    <s886ne$1rnh$1@gioia.aioe.org> <s88eq3$1r88$1@gioia.aioe.org>
    <s88hcl$14op$1@gioia.aioe.org> <s88hte$rju$1$pioruns@news.chmurka.net>
    <s88j58$1if$1@gioia.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: host-92-23-78-164.as13285.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 21 May 2021 15:52:24 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="pioruns";
    posting-host="host-92-23-78-164.as13285.net:92.23.78.164";
    logging-data="30025";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.2
    Content-Language: en-GB
    In-Reply-To: <s88j58$1if$1@gioia.aioe.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1271531
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21/05/2021 16:21, Tomaszek wrote:
    > W dniu 2021-05-21 o 17:00, pioruns pisze:
    >> On 21/05/2021 15:51, Tomaszek wrote:
    >>> - dysk został podłączony do innego komputera
    >>
    >> A powiedz tylko (byc moze jeszcze raz bo pewnie mowiles juz w innym
    >> poscie), czy w innym komputerze objawy sa takie same? Dalej znika i
    >> pada itd?
    >
    > Tak.
    >
    >
    To ja bym na twoim miejscu zrobil krotki i zwiezly opis. Typu:

    ***
    Dysk SSD Adata SU900 - opis usterki
    Dysk znika z systemu po srednio kilku godzinach od momentu wlaczenia.
    Powoduje to zawieszenie komputera i/lub niemoznosc wlaczenia systemu z
    dysku. Czasami znika/zawiesza sie po kilku minutach, czasami po wielu
    godzinach.
    - dysk był podłączany do różnych portów SATA oraz do różnych linii zasilania
    - podmieniony został zasilacz na inny
    - dysk został podłączony do innego komputera
    - inne dyski pracuja poprawnie w tym samych komputerach, na tych samych
    zasilaczach i kablach i portach SATA
    ***

    Zmien sobie ile tam minut godzin maja oni czekac aby im sie zawiesilo,
    aby nie bylo, ze zostawili na noc, nie zawiesi im sie, i zwala na Ciebie.
    Im wiecej im podasz danych na temat swojego komputera i testow, ktore
    wykonywales, tym wiecej beda mieli punktow aby cos na Ciebie zwalic.
    Albo chociazby wypytywac i przedluzac proces. Oni tam maja swoje
    procedury i ich nie obchodzi co tam widziales w danych SMART i czy
    miales TRIM. Pisze z doswiadczenia mojego, ale oczywiscie zrobisz jak
    uwazasz. Powodzenia :)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.
    Registered Linux User #454644

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: