eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCiąg dalszy historii: "Adata SU900 znika z systemu - kończy się?" › Re: Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika zIHN5c3RlbXUgLSBrb8WEY3p5IHNpxJk/Ig=
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika
    zIHN5c3RlbXUgLSBrb8WEY3p5IHNpxJk/Ig=
    Date: Fri, 21 May 2021 18:18:38 +0200

    W dniu 2021-05-21 o 17:52, pioruns pisze:
    > Zmien sobie ile tam minut godzin maja oni czekac aby im sie zawiesilo,
    > aby nie bylo, ze zostawili na noc, nie zawiesi im sie, i zwala na Ciebie.
    > Im wiecej im podasz danych na temat swojego komputera i testow, ktore
    > wykonywales, tym wiecej beda mieli punktow aby cos na Ciebie zwalic.
    > Albo chociazby wypytywac i przedluzac proces. Oni tam maja swoje
    > procedury i ich nie obchodzi co tam widziales w danych SMART i czy
    > miales TRIM. Pisze z doswiadczenia mojego, ale oczywiscie zrobisz jak
    > uwazasz. Powodzenia :)

    Przyjąłem koncepcję, że im więcej napiszę co już zrobiłem to będą mieli
    mniej możliwości do odrzucenia. Rozległy opis (wg. oczywiście mojego
    wyobrażenia) tworzy wrażenie, że użytkownik starał się wykluczyć usterkę
    innego komponentu.
    Ale nie upieram się przy tej koncepcji:)

    Napisz może krótko jakie miałeś doświadczenia z serwisowaniem sprzętów.
    Na pewno wezmę to pod uwagę przy opisie usterki.

    --
    t0maszek