eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCiekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow › Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
  • Data: 2014-04-23 08:38:44
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-04-22 23:18, Czesław Wiśniak pisze:
    >>> 2,5V6TDI - faktycznie problematyczny, ale dowolny mechanik nie ma z
    >>> nim problemu
    >>>
    >> Mysle ze to jednak westia prawdodpobienstwa.
    >> Przeciez to nie jest tak, ze 100% egzemplarzy padnie.
    >
    > Na 100% w kazdym silniku AKE wytra sie walki rozrzadu miedzy 100 a 200
    > tys. km.
    > Walki do regeneracji lub mozna kupic zamienniki. Koszt z wymiana okolo
    > 3000zl
    >
    > W kazdym silniku BLB po podobnym przebiegu do wymiany naped pompy oleju.
    > Koszt, lepiej nie mowic :)

    nie wiem co to AKE czy BLB (nie jestem mechanikiem tylko użytkownikiem),
    ale jeśli mówisz o 2,5TDi to zgodzę się że to nie udany silnik, ale
    jeśli masz na myśli 2,0TDi to się nie zgodzę, bo w moim do 260kkm prawie
    nic nie robiłem (przy silniku jakąś jedną pierdółkę zaprojektowaną tak
    by się zepsuła, ale nie pamiętam nazwy :)
    Co lepsze - jak chcesz mocniejsze auto, to nie kupisz żadnego, bo
    wszystkie to złomy i w ogóle najlepiej kupić 1,9tdi :)

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: