  • Data: 2022-11-27 10:55:45
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2022 o 13:17, T. pisze:

    > Wynajmuję mieszkanie. Jednak chyba nadal jestem jego właścicielem. Czy o
    > czymś nie wiem...?

    Nie czujesz ironii?

    Napisałeś, że "własność idzie się yebać", co jak sam teraz piszesz, nie
    jest prawdą.

    > T.
    > Ps. Jeśli nie rozumiesz - nie będzie modelu dzisiejszego - auta nie będą
    > już sprzedawane, będą tylko wynajmowane. Ale właściciele firm
    > wynajmujących być może też nie - dałem to jako pytanie... Być może
    > właścicielami będą producenci.

    Będzie ten, kto ma pieniądze. Także wpływy, ale to jest konfrontacja
    siły jednostek z dużymi grupami społecznymi, gdzie nie widać jak na
    dłoni. Niestety widać, że decydenci nie respektują woli narodu. Ale
    pewnie naród nie zorientuje się bo podzielony poglądowo jest. Tak jak
    frajerzy chcą wysokich mandatów, odbierania samochodów itp