    From: collie <p...@b...pl>
    Subject: Re: Co jest nie tak na zdjęciu
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 30 Jul 2021 09:14:40 +0200

    W czwartek, 29.07.2021 o 23:01, J.F. napisał:

    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    a2ccbe1bd14.jpg

> [...]
    >
    > -pomiar pradu zwarcia w gniazdku,
    > -DC ... no ale jak wywalilo bezpieczniki, to moze i DC cos zmierzylo,
    > -76A na mierniku, ktory pozwala na 20A,
    > -a w dodatku ... to jakis zakres 400A?
    > -zakres A a kabelek w gniazdku uAmA,
    > -a drugi w V, a nie COM,
    >
    > No, ciekawe - fotoshop, czy w takim podlaczeniu on naprawde tak pokaze
    >
    > W dodatku ... chwala sie, ze zle dziurki sa zasloniete w zaleznosci od
    > zakresu, co akurat fajne jest.
    > Tylko ... na przedostatnim zdjeciu zaslonieta jest dziurka COM.
    > Polamali sobie zaslepki, czy to jakis specjalny zakres - cegi pradowe

    Się szpecjalisty zebrały i powymądrzały. Nad reklamowym zdjęciem
    przyrządu, pokazującym, jak toto ogólnie wygląda razem z kabelkami,
    bo opis używania jest w manualu. A Ty na dodatek jesteś szpecem od
    polskiego, co widać po braku znaków diakrytycznych i tej spacji przed
    pytajnikiem.