  • 1. Data: 2021-07-29 17:05:52
    Temat: Co jest nie tak na zdjęciu
    Od: KLoSS <n...@a...com.pl>

    Taki sobie mirnik z ali:
    https://pl.aliexpress.com/item/1005002342074229.html

    Co jest nie tak na ostatnim zdjęciu zdjęciu?

    Poprawiło mi to dziś humor na cały dzień ;)

    Ktoś znajdzie więcej niż 5 błędów?

    --
    KLoSS

  • 2. Data: 2021-07-29 17:38:06
    Temat: Re: Co jest nie tak na zdjęciu
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-29 o 17:05, KLoSS pisze:

    > Taki sobie mirnik z ali:
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005002342074229.html
    >
    > Co jest nie tak na ostatnim zdjęciu zdjęciu?

    oj tam, zmierzył składową stałą prądu zwarcia ponad 20 Amper na ukrytej
    funkcji w gniazdkach miernika zakresu mA. A że bargraf minął 180 stopni
    obrotu...

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-07-29 20:18:33
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 29.07.2021 o 17:05, KLoSS pisze:

    > Taki sobie mirnik z ali:
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005002342074229.html
    >
    > Co jest nie tak na ostatnim zdjęciu zdjęciu?
    >
    > Poprawiło mi to dziś humor na cały dzień ;)
    >

    > Ktoś znajdzie więcej niż 5 błędów?

    Czepiasz sie, przecież moga przysłać cokolwiek:

    "Uwaga: jeśli czas jest niedostępny, automatycznie wyślemy klientom
    produkty o różnych logo lub kolorach, ale ich funkcjonalne rozmiary są
    takie same."

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 4. Data: 2021-07-29 22:25:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.07.2021 o 20:18, Cezary Grądys pisze:

> [...]
    >
    > "Uwaga: jeśli czas jest niedostępny, automatycznie wyślemy klientom
    > produkty o różnych logo lub kolorach, ale ich funkcjonalne rozmiary są

    Pewnie chodzi o pomiar prądu w gniazdku :D
    https://ae01.alicdn.com/kf/H4c7f0f46b64b46aa9a67f0a2
    ccbe1bd14.jpg

    No i kilka podobnych wtopek.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2021-07-29 22:42:42
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 29.07.2021 o 22:25, LordBluzg(R) pisze:

    > No i kilka podobnych wtopek.

    jakie wtopki, może oni faktycznie mają DC w ścianie?
    dlatego też kabelek w mierniku nie jest na COM :)

  • 6. Data: 2021-07-29 22:45:02
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 29.07.2021 o 22:42, Pilocik pisze:

    > jakie wtopki, może oni faktycznie mają DC w ścianie?
    > dlatego też kabelek w mierniku nie jest na COM :)
    ale jak się dobrze przyjrzałem, to przecież nie mierzy w stykach tylko
    czerwona sonda na obudowie gniazdka, teraz się musi zgadzać pomiar :D

  • 7. Data: 2021-07-29 22:56:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > jakie wtopki, może oni faktycznie mają DC w ścianie?

    Ten miernik to automat AC/DC ale nie jestem pewien czy wiesz, że na
    zakresie pomiaru prądu (A) nie mierzy się go równolegle ze źródłem :)

  • 8. Data: 2021-07-29 23:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Pewnie chodzi o pomiar prądu w gniazdku :D
    >https://ae01.alicdn.com/kf/H4c7f0f46b64b46aa9a67f0a
    2ccbe1bd14.jpg

    aaa, o takie ostatnie zdjecie wam chodzi - a ja patrzylem w gorna
    ramke.

    >No i kilka podobnych wtopek.

    -pomiar pradu zwarcia w gniazdku,
    -DC ... no ale jak wywalilo bezpieczniki, to moze i DC cos zmierzylo,
    -76A na mierniku, ktory pozwala na 20A,
    -a w dodatku ... to jakis zakres 400A?
    -zakres A a kabelek w gniazdku uAmA,
    -a drugi w V, a nie COM,

    No, ciekawe - fotoshop, czy w takim podlaczeniu on naprawde tak pokaze

    W dodatku ... chwala sie, ze zle dziurki sa zasloniete w zaleznosci od
    zakresu, co akurat fajne jest.
    Tylko ... na przedostatnim zdjeciu zaslonieta jest dziurka COM.
    Polamali sobie zaslepki, czy to jakis specjalny zakres - cegi pradowe
    moze ?

    J.

  • 9. Data: 2021-07-30 09:14:40
    Od: collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 29.07.2021 o 23:01, J.F. napisał:

> [...]
    > Tylko ... na przedostatnim zdjeciu zaslonieta jest dziurka COM.
    > Polamali sobie zaslepki, czy to jakis specjalny zakres - cegi pradowe

    Się szpecjalisty zebrały i powymądrzały. Nad reklamowym zdjęciem
    przyrządu, pokazującym, jak toto ogólnie wygląda razem z kabelkami,
    bo opis używania jest w manualu. A Ty na dodatek jesteś szpecem od
    polskiego, co widać po braku znaków diakrytycznych i tej spacji przed
    pytajnikiem.

  • 10. Data: 2021-07-30 10:19:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-07-30 o 09:14, collie pisze:

    > Się szpecjalisty zebrały i powymądrzały. Nad reklamowym zdjęciem
    > przyrządu, pokazującym, jak toto ogólnie wygląda razem z kabelkami,

    Skoro chodzi tylko o ogólny wygląd to nawet to, że czasem miernik ma 4
    cyfry, a czasem 5 jest mało istotne?
    P.G.