  • Data: 2015-07-04 13:00:46
    Temat: Re: Co kupić a zuzycie energii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > No dobra, to moze ja sprobuje.
    >
    > Otoz nabylem ostatnio droga kupna plyte MiTAC PD10BI. Ma toto wlutowane
    > na pokladzie Celerona J1900, czyli takiego 4-rdzeniowego atoma nowej
    > generacji. Wydajnosc sumaryczna moze byc na poziomie jakiegos slabego
    > C2D. Szczerze mowiac nie mierzylem, bo nie na tym mi zalezalo.
    >
    > Plyta ma wrzucone na pokladzie 8GB DDR3L w dwoch kostkach, do tego dysk
    > SSD Intel 530 mSATA 80GB. W tej chwili stoi na tym sobie debian, ale to
    > chyba bez znaczenia.
    >
    > Pobor mocy w stanie bezczynnosci wynosi 7W(!) slownie siedem. Dokladnie
> [...]

    Dziekuje Tomku - a mogłbys to obciazyc do jakis 50-60% i zobaczyc jakie
    jest wtedy obciążenie.

    Ja wczoraj pomierzyłem swoje wynalazki -
    Athlon 5600+ z 4GB RAM i HDD - 60 do 105W w delikatnym stresie
    (uruchamianie kompa, jakies podstawowe czynnosci)
    Lapek z AMD A6, 6GB RAM i SSD - 15W w bezczynnosci - tez nieźle.