  • Data: 2015-07-03 20:41:17
    Temat: Re: Co kupić a zuzycie energii
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 02 Jul 2015 03:00:37 +0000, Budzik wrote:
    > Panowie i panie - a daloby rade wrocic do zagadnien o ktore pytałem? :)

    No dobra, to moze ja sprobuje.

    Otoz nabylem ostatnio droga kupna plyte MiTAC PD10BI. Ma toto wlutowane
    na pokladzie Celerona J1900, czyli takiego 4-rdzeniowego atoma nowej
    generacji. Wydajnosc sumaryczna moze byc na poziomie jakiegos slabego
    C2D. Szczerze mowiac nie mierzylem, bo nie na tym mi zalezalo.

    Plyta ma wrzucone na pokladzie 8GB DDR3L w dwoch kostkach, do tego dysk
    SSD Intel 530 mSATA 80GB. W tej chwili stoi na tym sobie debian, ale to
    chyba bez znaczenia.

    Pobor mocy w stanie bezczynnosci wynosi 7W(!) slownie siedem. Dokladnie
    ssie 0,83A z zasilacza 19V. Czy to spelnia Twoje wymagania? Tak swoja
    droga, to mam na niej odpalonego KVM z WinXP do jednego starego
    programu :)

    Tomek