-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co to jest - Toyota
Date: Tue, 20 Dec 2011 21:58:40 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 31
Message-ID: <jcqsuq$usi$1@mx1.internetia.pl>
References: <16h72h0eryn9q$.woy3vu6cl5yl$.dlg@40tude.net>
<jcqs4c$ibd$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-126-49.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1324414746 31634 77.253.126.49 (20 Dec 2011 20:59:06 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Dec 2011 20:59:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jcqs4c$ibd$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421596
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-12-20 21:44, aro333 pisze:
> To zwykly 16 zaworowy silnik bez turbo , jeden z bardziej udanych , pewnie
> 4E-FE albo ... no nie pamietam to samo tylko poj.1,6.
Nie jest to 4E-FE ani 4A-FE - no chyba, że moje były inne.
> Spoko silniczek , dosc
> zrywny, chyba bezkolizyjny,
4E-FE jest bezkolizyjny - sprawdzone ;)
> dlugodystansowy.
Masz na myśli, że przebiegi kilkusettysięczne to norma? :)
> Jezdzilem z takowym przez 3
> lata, sprzedalem gdy miala 12 lat a kolega nadal jezdzi i chwali ze dobry za
> malą kase. Zero problemow z olejem choc stuka mu cos kolo 260kkm, nadal
> pelny syntetyk.
Mam w domciu taką z 4E-FE z 1997 - nalot ~180kkm. Od nowości na
mineralnym 15W40, w Polsce na półsyntetyku 10W40. Syntetyk przy
wymianie co 10kkm? Chyba tylko w Polsce.
> Co do kija sie nie wypowiem , bo to jakis extra tuning po
> kosztach. Magnetyzera tez nie mialem.
:)
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.11 22:46 aro333
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=