-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ghost" <g...@e...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <joe78v$5pk$1@inews.gazeta.pl> <joelkp$ee9$1@inews.gazeta.pl>
<4fab76ab$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
<4fab7822$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<jogt21$39j$1@inews.gazeta.pl>
<4fac0633$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<joh3f2$j5q$1@inews.gazeta.pl>
<4facaed7$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<jojft4$jnr$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Co to ku**a jest?
Date: Sat, 12 May 2012 19:59:20 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 38
Message-ID: <4faea4fa$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.179.69
X-Trace: 1336845562 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1309 83.5.179.69:52984
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448615
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
news:jojft4$jnr$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
> news:4facaed7$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>>> ps. swoją drogą niektóre auta po stwierdzeniu wcisnięcia hamulca same
>>> przestają przyspieszać i to bez związku z siłą hamowania - po prostu sam
>>> czujnik stopu powoduje w sterowaniu silnikiem coś, co w zależności od
>>> tego elementów wykonawczych powodują w efekcie zanik mocy.
>>
>> O ile "w sterowaniu silnikiem" nie ma awarii.
>
> Nawet jak jest awaria - to i tak hamulce mają większą skuteczność niż
> silnik
Nie ulega watpliwosci, tyl, ze nie o tym mowa.
>>> zamiast zastanawiać sie jak wyłączyć zapłon, zaciągnąć elektryczny
>>> ręczny
>>Mysle, ze jestes bardzo mlody (o ile nie wiekiem, to doswiadczeniem) i
>>pewne rzeczy wymykaja sie po prostu Twojej wyobrazni. Zaciagniecie
>>elektrycznego recznego moze byc w tej sytuacji czynnoscia najtrudniejsza,
>>znacznie trudniejsza niz depniecie maks na hamulec zwykly.
> ps. co do mojego doświadczenia - nic Ci do tego,
P.S. Co do tego, co mi do czego, to nic Ci do tego.
> a już napewno nie ma ono nic do rzeczy jeśli chodzi o tak banalną rzecz
> jak hamowanie, kiedy jedzie sie za szaybko.
Manipulujesz synus. Tu jest mowa o recznym elektrycznym. To ja wyraznie
wskazalem, ze depnecie jest o wiele latwiejsze. Dlaczego nie chcesz brac
odpowiedzialnosci za wlasne slowa?
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.12 20:00 Ghost
- 12.05.12 20:02 Ghost
- 12.05.12 20:17 J.F.
- 12.05.12 20:21 J.F.
- 12.05.12 22:04 Ghost
- 12.05.12 22:05 Ghost
- 12.05.12 22:06 Adam Płaszczyca
- 12.05.12 22:08 Adam Płaszczyca
- 12.05.12 22:38 Ghost
- 13.05.12 01:25 Adam Płaszczyca
- 13.05.12 20:36 jerzu
- 14.05.12 08:18 Ghost
- 16.05.12 08:43 J.F.
- 16.05.12 08:44 J.F.
- 17.05.12 15:23 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=